Νέο Ειδικό Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στο ΣΥΛ

θα ασχολείται ειδικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών του Συμβούλιου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας

Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, μέσα στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής του Ευθύνης, ανακοινώνει τη δημιουργία ειδικού Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, το οποίο θα ασχολείται ειδικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών. 

Συγκεκριμένα,  μετά την εξαγγελία του Οργανισμού για ψηφιοποίηση των λογαριασμών υδροληψίας και αφουγκραζόμενο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζονται  από μερίδα καταναλωτών, η διεύθυνση του ΣΥΛ, αποφάσισε να εξυπηρετεί τους καταναλωτές που το επιθυμούν, κατόπιν ραντεβού, προκειμένου να ολοκληρώσουν την απαιτούμενη διαδικασία  ψηφιοποίησης του λογαριασμού υδροληψίας τους. 

Το Ειδικό Τμήμα Εξυπηρέτησης των καταναλωτών λειτουργεί στα Κεντρικά Γραφεία του ΣΥΛ στη λεωφόρο Αθαλάσσας 84, στο Στρόβολο στον 1ο όροφο στο γραφείο 108. 

Οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται μετά από διευθέτηση ραντεβού στον τηλεφωνικό αριθμό 77771090.  Η προσέλευση στο εν λόγω Τμήμα Εξυπηρέτησης θα γίνεται με την προσκόμιση safe pass.

Ψηφιοποίηση λογαριασμών

Μέσα στα πλαίσια της ψηφιακής αναβάθμισης του Συμβουλίου,  το Δ.Σ. του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας αποφάσισε όπως ψηφιοποιήσει τους έντυπους λογαριασμούς που αποστέλλονται ταχυδρομικώς προς τους καταναλωτές από τον Σεπτέμβριο του 2022, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη την δυναμική ανταπόκριση των καταναλωτών στην ψηφιακή αναβάθμιση της εξόφλησης των λογαριασμών και άλλων πληρωμών προς το Συμβούλιο..

Ο μεγαλύτερος πάροχος ύδρευσης στην Κύπρο έχει ήδη ενταχθεί στην ψηφιακή εποχή με νέες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, με στόχο τη διευκόλυνσή τους σε ό,τι αφορά τη διεκπεραίωση των οικονομικών τους οφειλών, αλλά και άλλων αιτημάτων τους.

Από τον Σεπτέμβριο του 2022, οι καταναλωτές θα ειδοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά για τις οφειλές τους, και ειδικότερα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και γραπτών μηνυμάτων (SMS), τις οποίες θα μπορούν να εξοφλούν μόνο με ένα κλικ στο κινητό τους ή μέσω της εφαρμογής WBN Mobile Application, η οποία διατίθεται εντελώς δωρεάν μέσω App Store και Play Store, ή ακόμα και μέσω της ιστοσελίδας του Συμβουλίου.

Εξυπακούεται ότι οι υπόλοιποι τρόποι πληρωμής (μέσω τραπεζικής εντολής, στις τράπεζες που επιδέχονται πληρωμές ή και στα ταμεία του Συμβουλίου) θα παραμείνουν διαθέσιμοι στο κοινό.