Όλοι πλέον ψωνίζουν online - Επενδύουν εκατομμύρια οι εταιρείες

Ξεκάθαρη η τάση των καταναλωτών πλέον που ψωνίζουν online - Η Delivery Hero εξαγόρασε την ελληνική startup Instashop στην τιμή ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων

Στην τιμή ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων εξαγόρασε ο γερμανικός κολοσσός Delivery Hero την ελληνική start up Instashop. Πρόκειται σαφώς για ένα τεράστιο deal και μιλάμε για την υψηλότερη εξαγορά ελληνικής νεοφυούς επιχείρησης, αλλά και μια από τις μεγαλύτερες των τελευταίων χρόνων στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.

>>> Δείτε σχετικά: Delivery Hero: Εξαγόρασε $360 εκ. την ελληνική startup Instashop

Το Instashop είναι μια εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να δίνουν παραγγελίες σε σούπερ μάρκετ και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν σε συγκεκριμένη ώρα, 30 μόλις λεπτά αφότου καταχώρησαν την παραγγελία τους.

Η Delivery Hero, η οποία εδώ και χρόνια προσπαθεί να κυριαρχήσει στην αγορά της παράδοσης φαγητού και τροφίμων παγκοσμίως από το 2015 έχει εξαγοράσει την Online Delivery A.E., γνωστή και ως e-Food, εταιρεία που ίδρυσε ο Απόστολος Αποστολάκης, του VentureFriends. Επιπλέον πριν από ένα χρόνο εξαγόρασε και την κυπριακή startup, foody.

 Από το 2011 όπου η Delivery Hero ιδρύθηκε από τον Σουηδό Νίκολας Όστμπέργκ, μέχρι και σήμερα, επιχειρεί σε περισσότερες από 600 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο και απασχολεί περί τις 22.000 υπαλλήλους. Το 2017 μάλιστα μπήκε στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα ενταχθεί στον δείκτη Dax 30, αντικαθιστώντας την Wirecard.
 
Η κίνηση αυτή του Delivery Hero και το τεράστιο ποσό που διέθεσε για το Instashop, δείχνει ακριβώς την τάση του μέλλοντος και το που οδηγούνται τα πράγματα. 
 
Για να μας σχολιάσει την συγκεκριμένη εξαγορά και την ξεκάθαρη τάση που παρατηρείται πλέον στις αγορές, επικοινωνήσαμε με τον κ. Μιχάλη Τυρίμο, ο οποίος είναι πολύ σχετικός και έμπειρος τόσο με τον τομέα των startups όσο και με το e commerce. 

Το αρχικό του σχόλιο:
 
‘’Η εξαγορά του Ιnstashop είναι ακόμα μια απόδειξη για την προοπτική της συγκεκριμένης αγοράς και του επιχειρηματικού μοντέλου, το οποίο ξεκίνησε πριν περίπου μια δεκαετία στο San Francisco με startups όπως η Instacart  και υιοθετήθηκε επακόλουθα ανά το παγκόσμιο’’.

Γρηγορότεροι ρυθμοί ανάπτυξης λόγω καραντίνας

Όπως τόνισε ο κ. Τυρίμος,’’η περίοδος της καραντίνας σίγουρα δημιούργησε πιο γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης για τις e commerce startups αυτού του τύπου,γι’ αυτό άλλωστε είδαμε και άλλες εταιρείες της  Delivery Hero (όπως το efood.gr και το foody) αλλά και ανταγωνιστές στην Κύπρο (deliveryman) και ανά το παγκόσμιο (Deliveroo, Wolt κτλ), να επανεκκινούν τις υπηρεσίες τους και στην κατηγορία  grocery shopping''.
 
Δείχνουν την προτίμησή τους πλέον οι καταναλωτές

‘’Κατά την άποψή μου αυτή η ανάπτυξη δεν είναι προσωρινή αλλά είναι εδώ για να μείνει, όπως φάνηκε και μετά την περίοδο της καραντίνας. Οι καταναλωτές έχουν πλέον εξοικειωθεί και αντιληφθεί το όφελος και την άνεση που προσφέρει ο συγκεκριμένος τρόπος ψωνίσματος’, ανέφερε κλείνοντας ο κ. Τυρίμος.