Online υπεραγορές στην Κύπρο - Έρχεται και νέα επιλογή

Ξεπουλούν και οι online υπεραγορές αυτές τις μέρες – Έρχεται και νέα επιλογή

Πρωτόγνωρες καταστάσεις αντιμετωπίζει η Κύπρος λόγω της έξαρσης και της αναστάτωσης που προκαλεί ο κορωνοϊός. Όπως και σε πολλές άλλες χώρες έτσι και στην Κύπρο ο κόσμος τρέχει μαζικά στις υπεραγορές για να εφοδιαστεί φοβούμενος έλλειψη προϊόντων πρώτης ανάγκης κυρίως ή και αυστηρότερα μέτρα περιορισμού.  

Ψάχνοντας όμως λίγο το θέμα διαπιστώσαμε ότι ξεπουλούν και οι online υπεραγορές στην Κύπρο αυτή την περίοδο αφού πολλοί φαίνεται να στρέφονται σε αυτή την επιλογή αποφεύγοντας τον συνωστισμό στις υπεραγορές.  

Ο κόσμος στρέφεται στο online με σκοπό να αποφύγει τις άσκοπες μετακινήσεις, ιδίως μετά την ανακοίνωση των μέτρων που έγιναν την περασμένη Κυριακή (15/3), και ανταποκρινόμενος στις συνεχείς εκκλήσεις των αρμοδίων για περιορισμό στο σπίτι. 

Μετά το διάταγμα για κλείσιμο επιχειρήσεων, ο κόσμος φαίνεται να έχει λάβει σοβαρά υπόψη την σοβαρότητα της κατάστασης, παρόλο που ένα ποσοστό του πληθυσμού ακόμη δεν έχει συμμορφωθεί. 

>>> Όλες οι έρευνες και αναλύσεις της Brief <<<

Την ώρα πάντως που φαίνεται ότι ο κόσμος στρέφεται μαζικά στις online παραγγελίες για τα ψώνια του σπιτιού, δεν φαίνεται να ισχύει για τις online παραγγελίες φαγητού όπως θα δούμε και παρακάτω.

Τι γίνεται με τις online παραγγελίες για ψώνια

Τρεις είναι κυρίως οι online υπεραγορές που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο:

Έρχεται και νέα επιλογή

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι, όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αναμένεται σύντομα online παραγγελίες για είδη τροφίμων και υπεραγοράς να δέχεται και η γνωστή ιστοσελίδα deliveryman.com.cy η οποία σύντομα θα ανακοινώσει συμφωνίες με γνωστές υπεραγορές. Περισσότερα για αυτό το θέμα θα αναφέρουμε παρακάτω.

Ξεπουλούν και οι online υπεραγορές

Ψάχνοντας λοιπόν περισσότερα το θέμα με τις online υπεραγορές, διαπιστώσαμε ότι και οι 3 έχουν αυξήσει κατακόρυφα τις παραγγελίες τους το τελευταίο διάστημα και ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις ή ότι δεν δέχονται προσωρινά άλλες παραγγελίες. 

>>>Διαβάστε ακόμη: Κυβερνητικές υπηρεσίες & πληρωμές: Τι μπορείς να κάνεις online<<<

Η Brief επικοινώνησε με το «The Cheap Basket», για να ενημερωθούμε για το τι γίνεται με τις online παραγγελίες τις τελευταίες μέρες. Όπως μας ενημέρωσε ο διευθυντής της υπεραγοράς, κ. Ιάσων Κ. Ιασωνίδης, οι πωλήσεις τους έχουν αυξηθεί κατακόρυφα ενώ η ζήτηση έχει αυξηθεί τόσο τρομακτικά, όπως χαρακτηριστικά μας είπε, που ζητούν από συνεργάτες τους να του βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν. «Είμαστε 22 άτομα που δουλεύουμε στην υπεραγορά και πάλι δεν προλαβαίνουμε. Ζητάμε συνεχώς βοήθεια για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στις συνθήκες που επικρατούν», μας εξήγησε. 

Ο κ. Ιασωνίδης ανέφερε πως λόγω του κορωνοϊού αρκετός κόσμος φοβάται να βγει από το σπίτι του γι αυτό έχουν στραφεί στις online παραγγελίες για τα ψώνια του. Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών, δεν δέχονται να εγγραφούν στο σύστημα πλέον καινούργιοι πελάτες, παρά μόνο οι δουλεύουν με τους υφιστάμενους για να μπορούν να τους εξυπηρετούν καλύτερα. 

>>>Διαβάστε ακόμη: Πόσα ταξίδια έκαναν οι Κύπριοι σε χώρες με κρούσματα κορωνοϊού<<<

Η διαδικτυακό «The Cheap Basket» όπως μας ανέφερε ο κ. Ιασωνίδης, παραδίδει παραγγελίες Παγκύπρια, όμως λόγω της υφιστάμενης κατάστασης που επικρατεί ένας πελάτης που βάζει παραγγελία στο σύστημα μπορεί να την παραλάβει έως και 15 ημέρες αργότερα. 

Όσον αφορά το τι αγοράζει παραπάνω ο κόσμος αυτές τις μέρες ο κ. Ιασωνίδης τόνισε πως έχει διαπιστωθεί ότι ενώ ο κόσμος δεν αγοράζει κάτι συγκεκριμένο. Γενικά έχει αυξηθεί ο αριθμός των ποσοτήτων που αγοράζει ο κόσμος επί δύο πολλές φορές και επί τρία. Όπως μας εξήγησε,  μια οικογένεια που θα αγόραζε 1 κιλό πορτοκάλια τώρα αγοράζει 3 ή και 4 κιλά πορτοκάλια, ή μία οικογένεια που υπό κανονικές συνθήκες θα αγόραζε 2 δωδεκάδες χαρτί υγείας τώρα θα αγοράσει 4 δωδεκάδες του ίδιου προϊόντος. Όσον αφορά τα αντισηπτικά είδη, το 80% έχει ξεπουληθεί ήδη εδώ και μέρες, ενώ τα πλείστα προϊόντα είναι πλέον δύσκολο να αντικατασταθούν από τους προμηθευτές. 

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως, οι πωλήσεις είχαν αρχίσει να αυξάνονται σταδιακά από τις 5 Μαρτίου όμως από τις 11 Μαρτίου και μετά οι πωλήσεις είχαν μια κατακόρυφη άνοδο, μας εξήγησε ο κ. Ιασωνίδης. 

Αναφορικά με τα μέτρα που παίρνουν για να προστατεύσουν και τους πελάτες τους αλλά και το προσωπικό, ο κ. Ιασωνίδης μας ανέφερε πως οι οδηγοί έχουν εντολή να μην πλησιάζουν πολύ τον πελάτη ενώ αφήνουν τα ψώνια στην πόρτα εάν τους ζητηθεί. Ακόμη, όλο τους το προσωπικό  χρησιμοποιεί μάσκες, αντισηπτικά χεριών και γάντια μιας χρήσης τα οποία και αλλάζουν τακτικά. 

>>>Διαβάστε ακόμη: Ποια μπορεί να είναι τα επόμενα μέτρα κατά του ιού στην Κύπρο<<<

Ερωτηθείς να σχολιάσει γενικότερα την κατάσταση που επικρατεί λόγω της έξαρσης του κορωνοϊού, ο κ. Ιασωνίδης τόνισε πως, «Δεν ήμασταν έτοιμοι για αυτή την κατάσταση. Κανείς μας δεν ήταν. Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα γίνει κάτι τέτοιο. Εύχομαι, συνέχισε, αυτή η κατάσταση να τελειώσει σύντομα και να μην επηρεάσει πολύ ούτε τον κόσμο ούτε την οικονομία του τόπου μας». 

Σταμάτησε προσωρινά τις παραγγελίες η waysexpress, ενημερώνει για καθυστερήσεις το supermarketcy


Προσπαθήσαμε επανειλημμένα να επικοινωνήσουμε και με τις άλλες 2 online υπεραγορές αλλά προφανώς λόγω του φόρτου εργασίας τους δεν κατέστη δυνατό. 

Η waysexpress πάντως ''έκλεισε'' προσωρινά την σελίδα και ανακοίνωσε ότι θα δεχτούν παραγγελίες ξανά στις 26/3. 



Και το supermarketcy όμως ενημερώνει τους πελάτες του ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών.

''Λόγω της εκτάκτως ιδιαίτερα αυξημένης ζήτησης υπάρχει πληρότητα των δρομολογίων παραδόσεων για τις αμέσως επόμενες ημέρες και το πρώτο διαθέσιμο διάστημα μπορεί να είναι αρκετά αργότερα από το αναμενόμενο. Θα σας παρακαλούσαμε να προγραμματίσετε και να υποβάλετε τις παραγγελίες σας έγκαιρα ώστε να είμαστε σε θέση να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Λόγω της πληρότητας των δρομολογίων σε συνδυασμό με τις συνεχόμενες αναπληρώσεις των αποθεμάτων μας και την ύπαρξη καθυστερήσεων στην παραλαβή των προϊόντων από τους προμηθευτές μας, υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξουν κάποιες καθυστερήσεις και στις παραδόσεις των παραγγελιών.

Λόγω περιστασιακών ελλείψεων που υπάρχουν στην αγορά σε προϊόντα όπως αντισηπτικά, απολυμαντικά, υγρά μαντηλάκια κ.α., υπάρχει περίπτωση περιορισμένης διαθεσιμότητας σε συγκεκριμένα προϊόντα ή περιορισμός των ποσοτήτων στις παραγγελίες που εκτελούνται. Τα αποθέματα αναπληρώνονται συνεχώς ώστε να μπορέσετε να αγοράσετε κάτι που δεν βρήκατε στην επόμενη σας παραγγελία. Αποφύγετε να κάνετε αγορές σε υπερβολικές ποσότητες γιατί δυσχεραίνει την ομαλή σας εξυπηρέτηση''.

Τι γίνεται με τις παραγγελίες για το online delivery


Παρά την άνοδο στις online υπεραγορές, μείωση φαίνεται να παρουσιάζουν τα online delivery για φαγητό, τις τελευταίες μέρες λόγω του κορωνοϊού. Ενώ οι διάφορες online εφαρμογές για delivery έχουν προσαρμοστεί στις καταστάσεις εφαρμόζοντας επιλογή το φαγητό να παραδοθεί αφήνοντάς το στην πόρτα, η ζήτηση στον συγκεκριμένο τομέα δεν παρουσίασε την ανταπόκριση που αναμενόταν. Σε αντίθεση φυσικά με άλλες χώρες στο εξωτερικό, π.χ. ΗΠΑ, που το online delivery παρουσίασε κατακόρυφη άνοδο στις παραγγελίες.

>>>Διαβάστε ακόμη: Ranking: Οι 14 χειρότερες πανδημίες στην ιστορία και ο κορωνοϊός <<<

Όπως είμαστε πάντως σε θέση να γνωρίζουμε, βρίσκεται στα σκαριά συμφωνία μεταξύ γνωστών υπεραγορών τροφίμων και της εταιρίας για online παραγγελίες «Deliveryman». Η συμφωνία μεταξύ των δύο φαίνεται να περιλαμβάνει παραγγελίες και delivery μέσω της εφαρμογής του «Deliveryman», και όπως πληροφορούμαστε θα υλοποιηθεί και θα ξεκινήσει πολύ σύντομα.

Ταυτόχρονα, στα σκαριά βρίσκεται και συμφωνία μεταξύ διαφόρων ειδών εστιατορίων και του «Deliveryman», με σκοπό περισσότερες επιλογές για φαγητό. Σημαντικό είναι να ειπωθεί επίσης πως, το «Deliveryman» έχει προσθέσει επιλογή το φαγητό να το αφήσουν στην πόρτα, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση και παροχή προστασίας της υγείας των πελατών και των εργαζομένων. 

Άννη Χαραλάμπους