Παρουσίαση διαφημιστικής εκστρατείας VisitPafos 2021

Παρουσίαση διαφημιστικής εκστρατείας VisitPafos 2021 στην παρουσία του Σ. Περδίου

Παρουσιάστηκαν το απόγευμα  στην Πάφο τα αποτελέσματα της ψηφιακής διαφημιστικής καμπάνιας της περιοχής στο εξωτερικό, για το 2021 στην παρουσία του Υφυπουργού Τουρισμού Σάββα Περδίου. Πρόκειται, όπως λέχθηκε, για μια πρωτοποριακή ενέργεια καθώς για πρώτη φορά συμπράττουν στο βαθμό αυτό ο ιδιωτικός και ο δημόσιος τομέας, προκειμένου να προωθηθεί στοχευμένα ένας Κυπριακός τουριστικός προορισμός στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, 25 ξενοδοχεία της επαρχίας Πάφου , ο ΠΑΣΥΞΕ Πάφου, η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολή Περιφέρειας Πάφου, η Hermes Airports και η Ελληνική Τράπεζα, με την υποστήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού, συνέβαλλαν ώστε να σχεδιαστεί και να εκτελεστεί από την Εταιρία Modulus Marketing House αυτή η εξειδικευμένη ψηφιακή προωθητική ενέργεια προς ένα απόλυτα στοχευμένο ταξιδιωτικό κοινό.

Όπως αναφέρθηκε, σημαντική καινοτομία αποτέλεσε το γεγονός ότι η ενέργεια σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε εξολοκλήρου βασισμένη σε στοιχεία ταξιδιωτών, κάτι που επέτρεψε την ακριβή στόχευση τουριστικού κοινού με συγκεκριμένο σκοπό ταξιδιιού και συγκεκριμένο ταξιδιωτικό προφίλ. Αυτό έγινε εφικτό με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τεχνογνωσίας της εταιρείας Sojern, μιας από τις μεγαλύτερες Travel Data Marketing Engine παγκοσμίως

Για την σημαντική αυτή προσπάθεια ετοιμάστηκαν διαφημιστικά φιλμάκια σε 3 γλώσσες και 18 διαφορετικά δημιουργικά με τα οποία το μήνυμα του προορισμού Πάφος έφτασε σε 12,5 εκατομμύρια ταξιδιώτες σε 8 στρατηγικές αγορές.

Το ποσοστό της ολοκληρωμένης θέασης των προωθητικών video της εκστρατείας άγγιξε το 70% με άνω των 3,5 εκατομμυρίων ολοκληρωμένων θεάσεων. Η επισκεψιμότητα στο www.visitpafos.org.cy από τις στοχευόμενες αγορές δεκαπλασιάστηκε, ενώ για πρώτη φορά σε ψηφιακή καμπάνια προορισμού μπόρεσε να γίνει λεπτομερής έκθεση αναφορικά με τους ταξιδιώτες που έψαξαν ενεργά ή έκλεισαν να ταξιδέψουν προς τον προορισμό, αλλά και να υπολογιστεί μια εκτιμώμενη απόδοση της ενέργειας της τάξης των +2,5 εκ ευρώ. Παράλληλα αποκτήθηκε μεγάλος αριθμός πολύτιμων συμπερασματικών στοιχείων για τον σχεδιασμό μελλοντικών ενεργειών.

Βάσει των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων της επιτυχημένης φετινής καμπάνιας, ήδη προγραμματίζεται η επέκταση των συνεργειών για την επόμενη χρονιά, καθώς η συνέχεια και συνέπεια στην ψηφιακή επικοινωνία είναι απαραίτητα στοιχεία στην οικοδόμηση της εικόνας της περιοχής στο εξωτερικό.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος συνεχάρη την ΕΤΑΠ Πάφου σημειώνοντας πως  το μήνυμα που επιθυμεί να δώσει  ως Υφυπουργείο είναι ότι αυτή η προσπάθεια δεν πρέπει να σταματήσει εδώ , αλλά να συνεχίσει ακόμη πιο ενισχυμένη τα επόμενα δύο χρόνια γιατί πλέον, όπως εξήγησε, το ψηφιακό marketing, είναι ένας τομέας πάρα πολύ ανταγωνιστικός. Πρόσθεσε επίσης στο ΚΥΠΕ,  πως δεν είναι αρκετό να λέμε ότι θα κάνουμε διαφήμιση ορισμένους μήνες του χρόνου, αλλά όλους τους μήνες του χρόνου,  κάθε χρόνο. Πρόσθεσε ότι θα πρέπει κάθε χρόνο να κτίζουν πάνω στα περσινά αποτελέσματα.  Επιπρόσθετα χαρακτήρισε τρομερά τα βήματα προόδου που έχουν γίνει από την ΕΤΑΠ και εξέφρασε την βεβαιότητα ότι σύντομα θα ενημερωθούν όλοι και για την νέα καμπάνια αλλά και για τις νέες προσπάθειες της νέας χρονιάς. Είναι, είπε, «πολύ σημαντικό να συνεχίσουν για να συνεχίσει να ανεβαίνει στο μυαλό του δυνητικού επισκέπτη τo "Brand Pafos".

Εξάλλου σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο πρόεδρος της ΕΤΑΠ Γιώργος Μάης χαρακτήρισε πρωτοποριακή την έρευνα για τα δεδομένα της Πάφου αλλά και ευρύτερα για τα κυπριακά δεδομένα. Πρόσθεσε επίσης, πως είναι η πρώτη φορά που τόσο πολλοί φορείς συμπράττουν για ένα στόχο και έφεραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα το οποίο , όπως είπε, πρέπει να συνεχιστεί γιατί τα αποτελέσματα πολλαπλασιάζονται γεωμετρικά χρόνο με τον χρόνο.  Αυτό, συνέχισε, έχει αποδείξει η εμπειρία στην Ελλάδα που για τα τελευταία  τέσσερα με πέντε χρόνια χρησιμοποιεί αυτή την μέθοδο. Ερωτηθείς σχετικά ανέφερε πως η έρευνα κατέδειξε, ότι με την προβολή, δείχνει τα αδύνατα σημεία όπως ότι πρέπει να μάθουμε τι είναι η Πάφος. Συγκεκριμένα ανέφερε πως υπάρχουν προορισμοί που δεν γνωρίζουν καλά - καλά ακόμα και την Κύπρο, όπως είναι η Ιταλία.   

Μετά το πέρας της παρουσίασης ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου Θάνος Μιχαηλίδης ανέφερε στο ΚΥΠΕ πως έχει τελειώσει η ψηφιακή καμπάνια για προώθηση του τουριστικού προορισμού της Επαρχίας Πάφου με μεγάλη επιτυχία. Ο κ. Μιχαηλίδης χαρακτήρισε πρωτοποριακή κίνηση σημειώνοντας πως η εκστρατεία αποσκοπούσε στο να βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα της επαρχίας Πάφου σε συγκεκριμένες χώρες και σε συγκεκριμένο τύπο ανεξάρτητου ταξιδιώτη και πήραν πολύ καλά αποτελέσματα. Εξέφρασε επίσης την ελπίδα όπως και του χρόνου συνεχιστεί η επιτυχία της καμπάνιας αφού πλέον ξεκινούν πάνω σε μια πολύ καλή βάση. 

Εξάλλου σε δηλώσεις της στο ΚΥΠΕ η Ανώτερη Διευθύντρια Αεροπορικής Ανάπτυξης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Μαρία Κουρούπη ανέφερε πως η συγκεκριμένη ενέργεια έδειξε ότι πλέον ανοίγονται νέοι ορίζοντες για την Πάφο αλλά και ευρύτερα για την Κύπρο. Εκτίμησε ακόμη πως η προσπάθεια διαφήμισης της Κύπρου σε μια νέα κατηγορία πελατών όπως είναι οι μεμονωμένοι επιβάτες και με τη χρήση Digital μέσων είναι κάτι που θα αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια και θα βοηθήσει στην διείσδυση σε νέες αγορές. 

ΚΥΠΕ