Το Υφυπουργείο Έρευνας Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ενημερώνει τους πολίτες που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης για θέματα COVID-19, 1474, ότι η διεκπεραίωση κλήσεων έχει επηρεαστεί προσωρινά λόγω τεχνικού προβλήματος.
Οι κλήσεις που δεν είναι δυνατό να διεκπεραιωθούν καταγράφονται και το Κέντρο Εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει με τους πολίτες το συντομότερο.
Εναλλακτικά, οι πολίτες μπορούν να στείλουν το αίτημά τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected].
Νεότερη ενημέρωση (13:48):
Επιλύθηκε το τεχνικό πρόβλημα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης για θέματα COVID-19, 1474, και το κέντρο λειτουργεί κανονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, όπως μεταδίδει το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι, «το Υφυπουργείο Έρευνας Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ενημερώνει τους πολίτες ότι το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε σχετικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για θέματα COVID-19, 1474, έχει επιλυθεί και το Κέντρο Εξυπηρέτησης λειτουργεί κανονικά».
ΚΥΠΕ