Σε τεχνικό πρόβλημα φαίνεται να οφείλεται η μη πίστωση διαφόρων λογαριασμών πελατών της Τράπεζας Κύπρου, κάτι που θορύβησε κυρίως επιχειρηματίες και μικρομεσαίους οι οποίοι συναλλάττονται μέσω πιστωτικών καρτών.
Πιο συγκεκριμένα, εισπράξεις που έγιναν την προηγούμενη ημέρα μέσω πιστωτικών καρτών δεν εμφανίστηκαν να έχουν πιστωθεί στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, όπως γίνεται καθημερινώς.
Σε επικοινωνία της Brief με την Τράπεζα Κύπρου επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη του προβλήματος και όπως μας λέχθηκε αυτό οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα. Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση το πρόβλημα έχει διορθωθεί για την συντριπτική πλειοψηφία των πελατών της τράπεζας και το τεχνικό τμήμα εργάζεται εντατικά ούτως ώστε να επιλύσει ολοκληρωτικά το θέμα, ακόμη και για κάποιες «μεμονωμένες περιπτώσεις» - όπως συγκεκριμένα μας λέχθηκε - που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
Αυτό που διαβεβαίωσε η Τράπεζα Κύπρου είναι ότι οι εισπράξεις θα πιστωθούν κανονικά στους λογαριασμούς που επηρεάστηκαν.