Τράπεζα Κύπρου: Έδωσε δάνεια €100 εκ. μέσω Mobile App και Internet Banking

Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να αιτηθούν μέσω app προσωπικά δάνεια έως €15.000 και δάνεια αυτοκινήτου έως €35.000

Αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο οι πελάτες της Τράπεζας Κύπρου που διεκπαιρεώνουν τις συναλλαγές τους μέσω των ψηφιακών καναλιών της, αξιοποιώντας πλήρως τις επιλογές που τους προσφέρει.

>>> Διαβάστε ακόμη: Μέσω mobile banking και ΑΤΜ 9 στις 10 τραπεζικές συναλλαγές <<<

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζονται στα οικονομικά αποτελέσματα της Τράπεζας Κύπρου για το 2023, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου η ψηφιακή κοινότητα του Συγκροτήματος αυξήθηκε σε περισσότερους από 450.000 ενεργούς συνδρομητές, τόσο στο Internet Banking όσο και στην εφαρμογή BoC Mobile App, σημειώνοντας ετήσια αύξηση ύψους 9.4%. 

Επιπρόσθετα, στις 31 Δεκεμβρίου 2023, η εφαρμογή BoC Mobile App καταμέτρησε συνολικά πέραν των 410.000 ενεργών συνδρομητών, σημειώνοντας αύξηση ύψους 14.4% σε ετήσια βάση. 

Αξίζει να αναφερθεί πως, η εφαρμογή αυτή αποτελεί κεντρικό πυλώνα της συνεχούς προσπάθειας του Συγκροτήματος για βελτίωση, επέκταση και αναβάθμιση των ψηφιακών του υπηρεσιών, διασφαλίζοντας ότι η κάθε αλληλεπίδραση αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής του για ψηφιακή αριστεία.

Μάλιστα, μία από τις τελευταίες ψηφιακές καινοτομίες της Τράπεζας Κύπρου αποτελούν τα QuickLoans, τα οποία είναι διαθέσιμα τόσο μέσω της εφαρμογής BoC Mobile App όσο και μέσω του Internet Banking, και έχουν μεταμορφώσει την άλλοτε παραδοσιακή διαδικασία δανεισμού, προσφέροντας στους πελάτες άμεση απόφαση για αίτημα πιστωτικής διευκόλυνσης, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στο κατάστημα. 

Βάσει των στοιχείων της Τράπεζας, από τις αρχές του 2023, πάνω από 33.000 αιτήσεις έχουν επεξεργαστεί, προσφέροντας νέο δανεισμό ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ σε 16.000 πελάτες της.

Σημειώνεται πως, η λειτουργία ψηφιακής υπογραφής που εφαρμόστηκε τον Ιούλιο 2023, απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία δανεισμού, επιτρέποντας στους πελάτες της Τράπεζας Κύπρου να υποβάλουν αίτηση, να υπογράψουν και να εκταμιεύσουν προσωπικά δάνεια έως και 15.000 ευρώ και δάνεια αυτοκινήτου έως και 35.000 ευρώ, αποτελεσματικά.

Πώληση ασφαλίστρων

Εξάλλου, σε συνεργασία με τις Γενικές Ασφάλειες, η δυνατότητα αγοράς ασφαλιστήριου πλάνου ενσωματώθηκε στην εφαρμογή BoC Mobile App, επιτρέποντας στους πελάτες της Τράπεζας να έχουν πρόσβαση σε πλάνα ασφάλισης αυτοκινήτου ή κατοικίας μέσω της εφαρμογής σε χαμηλότερες τιμές από αυτές των καταστημάτων. 

Σαν αποτέλεσμα της πιο πάνω εξέλιξης, οι ψηφιακές πωλήσεις ασφαλιστικών σχεδίων για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν σε 415.000 ευρώ σε σύγκριση με 68.000 ευρώ για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, αντικατοπτρίζοντας περίπου 1.400 νέα συμβόλαια κατά το 2023 σε σύγκριση με περίπου 230 νέα συμβόλαια για το 2022.

Μέσω ψηφιακών καναλιών το 95,6% των συναλλαγών

Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι, με βάση τα στοιχεία της Τράπεζας Κύπρου, καθόλη τη διάρκεια του περσινού έτους, 95.6% του αριθμού των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές σε εσωτερικό/εξωτερικό πραγματοποιήθηκαν μέσω ψηφιακών καναλιών (αυξημένα κατά 11.8 ε.μ. από 83.8% τον Ιούνιο 2020). 

Παράλληλα, για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, το άνοιγμα λογαριασμών μέσω ψηφιακών καναλιών αυξήθηκε κατά 108% σε ετήσια βάση, σε 9.715 από 4.667 για το 2022, και οι νέες χρεωστικές κάρτες που ανοίχτηκαν μέσω ψηφιακών καναλιών αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση, σε 11.536 για το 2023.

«Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε»

Πάντως, η Τράπεζα Κύπρου μέσω των οικονομικών της αποτελεσμάτων, εκφράζει την πρόθεσή της να συνεχίσει την ψηφιακό μετασχηματισμό της, προσφέροντας στους πελάτες της ολοένα και περισσότερες υπηρεσίες μέσω των ψηφιακών καναλιών της.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «στον δυναμικό κόσμο των τραπεζών, το Συγκρότημα, πρωτοπόρος στην ψηφιακή καινοτομία στην Κύπρο, αναδιαμορφώνει την τραπεζική εμπειρία βασισμένο στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών του, συνεχίζοντας να διευρύνει τα όρια του, ούτως ώστε να προσφέρει απαράμιλλες τραπεζικές υπηρεσίες. Στόχος του Συγκροτήματος είναι να συνεχίσει να καινοτομεί και να απλοποιεί το τραπεζικό ταξίδι, παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών».

Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει, κατά το δ’ τρίμηνο 2023, το Συγκρότημα συνέχισε να επεκτείνει και να βελτιώνει το ψηφιακό του χαρτοφυλάκιο προσθέτοντας νέες καινοτόμες υπηρεσίες για τους πελάτες του. 

«Ο επανασχεδιασμός της ψηφιακής ροής Ασφάλισης Κατοικίας μέσω της εφαρμογής BoC Mobile App, με στόχο τη βελτιωμένη εμπειρία πλοήγησης των χρηστών, θα οδηγήσει σε σημαντική αύξηση της αλληλεπίδρασης των πελατών, που τελικά θα μεταφραστεί σε υψηλότερα ποσοστά υιοθέτησης και σε αυξημένα ποσοστά πωλήσεων», τονίζει σημειώνοντας ότι μια νέα λειτουργία, «Προβολή Στοιχείων Κάρτας» τέθηκε σε εφαρμογή στην BoC Mobile App, παρέχοντας στους χρήστες τη δυνατότητα μεγαλύτερου ελέγχου και πρόσβασης στις βασικές πληροφορίες που αφορούν τις πληρωμές τους. 

Αυτή η νέα λειτουργία, σύμφωνα με την Τράπεζα, επιτρέπει στους χρήστες να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε σημαντικά στοιχεία της κάρτας τους, όπως τον αριθμό της κάρτας, την ημερομηνία λήξης και το CVV, απευθείας μέσω της εφαρμογής. 

Επιπρόσθετα, συμπληρώνει η Τράπεζα Κύπρου, η Κάρτα Youth Culture τέθηκε σε εφαρμογή σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού, όπου το Συγκρότημα παρουσίασε την Κάρτα Youth Culture, μια πρωτοβουλία μετασχηματισμού που στοχεύει στην προώθηση της συμμετοχής στα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας από τους νέους. 

Υπενθυμίζεται πως, η Κάρτα Youth Culture απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18 ετών και άνω και αποτελεί μια προπληρωμένη χρεωστική κάρτα με πίστωση ύψους €220, ποσό που δίνει την δυνατότητα στους δικαιούχους για συμμετοχή/παρακολούθηση σε ένα ευρύ φάσμα πολιτιστικών εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια του έτους.

ΜΑΡΙΟΣ ΑΔΑΜΟΥ

Μάριος Αδάμου