ΥΔΕΠ: Διαγωνισμός για αγορά υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Αναβαθμίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας

Με γνώμονα τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας και με στόχο την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών με μείωση των καθυστερήσεων, η Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας (ΥΔΕΠ) έχει προχωρήσει στην εκπόνηση πλαισίου δράσεων, που θα βελτιώσουν την υφιστάμενη κατάσταση, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας. 

Στόχος, σύμφωνα με την ανακοίνωση, είναι ο εκσυγχρονισμός του τρόπου εξυπηρέτησης, έτσι ώστε να παρέχεται άμεση πληροφόρηση στους πολίτες αναφορικά με την πρόοδο των αιτημάτων τους, καθώς και καθοδήγηση σε σχέση με τις διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθούν για πρόσβαση στα επιδόματα της ΥΔΕΠ.

Στο πλαίσιο αυτό, η Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου έχει προκηρύξει διαγωνισμό για αγορά υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την Υπηρεσία, για περίοδο 4 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της υλοποίησης του αντικειμένου της σύμβασης, με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη 4 μήνες. Διευκρινίζεται ότι το μέτρο αποτελεί προσωρινή ρύθμιση εν αναμονή της έναρξης λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο οποίο θα περιληφθούν και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από την ΥΔΕΠ. 

Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν τα έγγραφα του διαγωνισμού μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Σύναψης Συμβάσεων (eprocurement) στην ιστοσελίδα με καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2022, ώρα 12:30 μ.μ..