Αντρέας Καυκαλιάς: Φτωχός συγγενής η αγροτική οικονομία

«Απουσιάζει το όραμα αλλά και η στρατηγική για ουσιαστική ανασυγκρότηση και αναβάθμιση του αγροτικού τομέα»

Κριτική για την πολιτική που ακολουθεί η Κυβέρνηση στον αγροτικό τομέα αλλά και τον τομέα της Παιδείας άσκησε ο Βουλευτής ΑΚΕΛ Άντρος Καυκαλιάς, σημειώνοντας ότι η αγροτική οικονομία έχει μετατραπεί σε φτωχό συγγενή και ότι στην Παιδεία έχουν γίνει βήματα προς τα πίσω.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

«Η αγροτική οικονομία αποτελεί τον τελευταίο τροχό της άμαξας στην οικονομική πολιτική της χώρας», ανέφερε ο κ. Καυκαλιάς.  Ο αγροτικός τομέας, πρόσθεσε, «από ένα γερό θεμέλιο της οικονομίας, ένα παράγοντα οικονομικής και κοινωνικής συνοχής, έχει μετατραπεί στον φτωχό συγγενή του συστήματος, που τραβάει τα βλέμματα της προσοχής μόνο όταν συμβαίνουν φυσικές καταστροφές ή όταν οι αγρότες βγαίνουν στους δρόμους με τα τρακτέρ».

 

Ο Βουλευτής ΑΚΕΛ έκανε λόγο για «μνημειώδη αποτυχία» στο φάκελο χαλλούμι. «Με σφραγίδα ανικανότητας της Κυβέρνησης η κατοχύρωση του χαλλουμιού όχι μόνο δεν έχει επιτευχθεί ακόμα, αλλά η Κύπρος μετρά την μια ήττα μετά την άλλη στις εμπορικές και νομικές μάχες».

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

Αναφορά έκανε, μεταξύ άλλων, ο κ. Καυκαλιάς και για την καθυστέρηση στην καταβολή αποζημιώσεων στους αγρότες, σημειώνοντας ότι «δώσαμε τα εργαλεία στην Κυβέρνηση, όπως τα ζήτησε, δεν χωρεί δικαιολογία για τις καθυστερήσεις που σημειώνονται».

 

«Ο προϋπολογισμός που έχει κατατεθεί από την Κυβέρνηση δεν κάνει τη διαφορά και δεν είναι ικανός να αλλάξει τα δεδομένα. Απουσιάζει το όραμα αλλά και η στρατηγική για ουσιαστική ανασυγκρότηση και αναβάθμιση του αγροτικού τομέα», είπε.

Σε αναφορά του σε θέματα Παιδείας, ο Βουλευτής ΑΚΕΛ σημείωσε ότι «έγιναν βήματα στην Παιδεία, δυστυχώς, γιατί αυτά ήταν προς τα πίσω».

Η Κυβέρνηση, ανέφερε, «δια της χειραγώγησης, της δύναμης και της επιβολής της εξουσίας επιχειρεί να διασφαλίσει την εφαρμογή των πολιτικών της», και έκανε λόγο για ετσιθελισμό, αυταρχισμό, συντηρητισμό, έλλειψη διάθεσης για ουσιαστικό διάλογο, απαξίωση της αντίθετης άποψης, εκφοβισμό και τιμωρία.

Σύμφωνα με τον ίδιο «οι χειρισμοί της Κυβέρνησης πλήγωσαν βαθιά το δημόσιο σχολείο και ασφαλώς, όχι μόνο δεν οδήγησαν στον εξορθολογισμό και την μεταρρύθμιση της δημόσιας παιδείας, όπως οι κυβερνώντες διακηρύττουν, αλλά αντίθετα την υπέσκαψαν και την απορύθμισαν».