«Το μέτρο των εξετάσεων στο τέλος κάθε τετραμήνων έχει ήδη αποτύχει», αναφέρει σε δήλωση του ο Χρίστος Χριστοφίδη, Επικεφαλής του Γραφείου Παιδείας ΑΚΕΛ, για τις εξετάσεις στα τετράμηνα, επ΄αφορμή της σημερινής 9/12 «πρεμιέρας» εξετάσεων.
>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<
Μια στοιχειώδεις επαφή με όσους βιώνουν καθημερινά το τι συμβαίνει στα σχολεία μας επιβεβαιώνει πλήρως αυτή την εκτίμηση, τονίζεται στην ανακοίνωση. Όως αναφέρει ο κ.Χριστοφίδης, «πρωταγωνιστές της μαθησιακής διαδικασίας οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας που βιώνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς ένα ατέρμονο κυνήγι για την ολοκλήρωση της ύλη, βιώνουν μια διαδικασία που την απασχολεί, κυρίως πώς θα βαθμολογηθεί κυρίως ο μαθητής και όχι πώς θα μάθει».
Το λογικό αποτέλεσμα, εξηγεί, αυτού του αποτυχημένου μέτρου είναι η αύξηση της παραπαιδείας, το άγχος και το στρες μέσα στην τάξη για εκπαιδευτικούς και μαθητές και η απώλεια της χαράς της μάθησης, της χαράς των σχολείων.
>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<
Η πλειοψηφία της Βουλής που στήριξε τον κυβερνητικό σχεδιασμό με βάση τα τετράμηνα, δημιούργησε ένα βαθμοθηρικό και εξετασιοκεντρικό σύστημα που δίνει έμφαση στη βαθμολόγηση του μαθητή και όχι στις γνώσεις και δεξιότητες που αυτός χρειάζεται, προστίθεται στην ανακοίνωση. Έχοντας πλέον αυτή την αποτυχημένη εμπειρία ενώπιον μας ήρθε η ώρα οι κυβερνώντες να πάρουν αποφάσεις μακριά από κινήσεις γοήτρου και πολιτικών σκοπιμοτήτων. Ήρθε η ώρα να λάβουν τα μηνύματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών και να καταργήσουν τις εξετάσεις στα τετράμηνα ξεκινώντας παράλληλα μια συνολική συζήτηση για το κεφάλαιο αξιολόγηση του μαθητή, αναφέρει επίσης στην δήλωση του.