Με Viber θα ενημερώνει τους καταναλωτές το ΣΥΛ

Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας υλοποιεί το στόχο που έχει θέσει για μια άρτια και πολυκαναλική εξυπηρέτηση

Την αξιοποίηση της δημοφιλούς εφαρμογής Viber ανακοινώνει το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας για την καλύτερη και πιο σύγχρονη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
 
Όπως αναφέρει ανακοίνωση της Συμβουλίου, στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης και της αμεσότητας με τους καταναλωτές, εφαρμόζει ένα ακόμη εργαλείο επικοινωνίας, αξιοποιώντας τη δημοφιλή εφαρμογή chat app Viber, υλοποιώντας το στόχο που έχει θέσει για μια άρτια και πολυκαναλική εξυπηρέτηση.

Πλέον, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι καταναλωτές θα λαμβάνουν ενημερωτικά μηνύματα μέσω της εφαρμογής Viber, σε σχέση με την κατάσταση του λογαριασμού τους ή άλλες σημαντικές ενημερώσεις για τις Υπηρεσίες και τα νέα του Συμβουλίου.

>>> Διαβάστε επίσης: Για πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια πρώτη η Λευκωσία στα ακίνητα <<<

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού και της περαιτέρω εναρμόνισης των υπηρεσιών του με τη σύγχρονη εποχή, προχώρησε σε άμεση και πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων του τηλεφωνικού του κέντρου με 24ωρη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθημερινά.
 
Επίσης, μετά και την νέα εποχή πραγμάτων για την μη εξάπλωση της πανδημίας του Covid-19, και για αποφυγή μετακινήσεων παρέχει στους καταναλωτές, την Υπηρεσία WBN Mobile Application, μέσω της οποίας, παρέχει πρόσβαση στον λογαριασμό υδροληψίας με δυνατότητα αποπληρωμής, εύκολα και γρήγορα.

(ΚΥΠΕ)