Πέρασε η εισήγηση Αβέρωφ / Δεύτερη ευκαιρία σε στάσιμους μαθητές

Χαιρετίζει ο ΔΗΣΥ την απόφαση του ΥΠΠΑΝ

Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, αναγνωρίζοντας τις συνθήκες πίεσης που βίωσαν οι μαθητές και μαθήτριες και λαμβάνοντας υπόψη και την έκκληση που έγινε από τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού κ. Αβέρωφ Νεοφύτου για να δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στασιμότητας, αποφασίζει όπως οι μαθητές/μαθήτριες Λυκείων και Τεχνικών Σχολών που μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων παραμένουν στάσιμοι/ες, έχουν την ευκαιρία να επανεξεταστούν στα αντίστοιχα μαθήματα στις αρχές Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων για την επόμενη σχολική χρονιά. 

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Επομένως, στη βάση της τροποποίησης των Κανονισμών που εγκρίθηκε από τη Βουλή των Αντιπροσώπων στις 20 Ιουνίου 2020 για τυχόν έκτακτες ρυθμίσεις σε περίπτωση πανδημίας, και των ανάλογων αποφάσεων που ελήφθησαν προηγουμένως για τους μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίων, οι μαθητές και μαθήτριες  Λυκείων και Τεχνικών Σχολών που παραμένουν στάσιμοι/ες τον Ιούνιο, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους ανεξεταστέους/ες και θα μπορούν να παρακαθήσουν εκ νέου σε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο. 

Σχετικές οδηγίες δίνονται σήμερα στα σχολεία από τα οποία θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι/ες. 

Για την απόφαση αυτή θα τύχει ενημέρωσης και η Βουλή των Αντιπροσώπων, όπως προνοείται στον σχετικό Κανονισμό.  

ΔΗΣΥ: «Άξονας το καλό του συνόλου»

Σε ανακοίνωση του ο ΔΗΣΥ χαιρετίζει την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να μην υπάρχει στασιμότητα λόγω επίδοσης των μαθητών Λυκείων-Τεχνικών Σχολών τον Ιούνιο και να δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία τον Σεπτέμβριο όπως είχε αποφασιστεί και για τους μαθητές/-τριες Γυμνασίων.  

Σχετική πρόταση είχε καταθέσει προ ημερών ο Πρόεδρος κ. Αβέρωφ Νεοφύτου στη βάση των ιδιαζουσών συνθηκών που επικράτησαν και στα σχολεία μας τη χρονιά που μας πέρασε λόγω της πανδημίας.

Αποφάσεις σαν κι αυτή αποδεικνύουν ότι η πολιτεία οφείλει και μπορεί να προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις με άξονα το καλό του κοινωνικού συνόλου.

 
27716