Που βρίσκεις τον κωδικό ΤΑΝ για το app ψηφιακού πιστοποιητικού

Πώς να το κατεβάσετε στο κινητό σας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμα αφού εκκρεμούν κάποιες διαδικασίες, το application του ψηφιακού πιστοποιητικού έχει ήδη ενσωματωθεί στο app store. (Μπορείτε να το κατεβάσετε από ΕΔΩ)

Όσοι δηλαδή έχουν συσκευές iPhone μπορούν να το κατεβάσουν το κινητό τους και να έχουν το πιστοποιητικό και ψηφιακά. Αυτό ακόμα δεν ισχύει για συσκευές με Android αφού ακόμα δεν έχει ανέβει το application στο Play Store. Το Υφυπουργείο Καινοτομίας περιμένει ουσιαστικά κάποια έγκριση για να το ανακοινώσει και επίσημα. 

Όσοι λοιπόν δοκίμασαν να κατεβάσουν την εφαρμογή σε συσκευές iPhone, πρέπει καταρχάς να ενεργοποιήσουν τον κωδικό στο κινητό τους. 

Επιπλέον κατά την διαδικασία, το app ζητά κάποια στιγμή τον κωδικό ΤAN. 

Που βρίσκουμε τον κωδικό TAN;

Ο κωδικός TAN βρίσκεται στο τελικό στάδιο της απόκτησης του ψηφιακού πιστοποιητικού κάτω από το QR CODE.

Δείτε την φωτογραφία - Ο κωδικός ΤΑΝ είναι στον κόκκινο κύκλο:
 

1



Ο κωδικός TAN βρίσκεται επίσης στο έντυπο ψηφιακό πιστοποιητικό. Μπορείτε να το βρείτε στην μία από τις 2 σελίδες κάτω από το QE CODE, στο σημείο που βλέπετε στον πιο κάτω κύκλο:

2

Πάμε πιο κάτω να δούμε μερικές ερωτοαπαντήσεις για το app μέσα από την ειδική σελίδα που ετοίμασε το Υφυπουργείο Τουρισμού:

1. Τι είναι το CovPass Cyprus;

Το CovPass Cyprus είναι μια εφαρμογή για έξυπνες συσκευές (κινητά τηλέφωνα, Tablets). Σκοπός της εφαρμογής είναι η ηλεκτρονική αποθήκευση του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID για εύκολη εύρεση και χρήση.

2. Πως μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή;

Το CovPass Cyprus είναι άμεσα διαθέσιμο για συσκευές με λειτουργικό σύστημα IOS και σε λίγες μέρες θα είναι διαθέσιμο και σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android.

Για Android μόλις είναι διαθέσιμο θα μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή μέσω Google Play, https://play.google.com/ ή μέσω της εφαρμογής στο κινητό σας. Η εφαρμογή λειτουργεί με εκδόσεις νεότερες από Android 8.1.

Για IOS, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή μέσω Apple Store, https://www.apple.com/app-store/ ή μέσω της εφαρμογής στο κινητό σας. Η εφαρμογή λειτουργεί με εκδόσεις νεότερες από IOS 12.1.

3. Ποια είναι η χρήση της εφαρμογής CovPass Cyprus;

Η εφαρμογή CovPass Cyprus επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν σε ηλεκτρονική μορφή το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID στο κινητό τους τηλέφωνο ή άλλη έξυπνη συσκευή. Σαρώνοντας τον κωδικό QR που αναγράφεται στο πιστοποιητικό σας, αυτό αποθηκεύεται στην εφαρμογή, παρέχοντάς σας άμεση πρόσβαση στο πιστοποιητικό ανά πάσα στιγμή, χωρίς διαδικασία ανάκτησης ή εξεύρεσης και να το αποθηκεύσουν στην εφαρμογή CovPass Cyprus.

4. Ποια είναι η διαδικασία αποθήκευσης του πιστοποιητικού στην εφαρμογή CovPass Cyprus;

Έχοντας ήδη εκδώσει το πιστοποιητικό σας μέσω της πλατφόρμας https://www.eudcc.gov.cy/, ακολουθήστε την πιο κάτω διαδικασία για αποθήκευσή του στην εφαρμογή CovPass Cyprus:

Σαρώστε τον QR κωδικό που αναγράφεται στο πιστοποιητικό σας και πατήστε αποθήκευση «Save». Στη συνέχεια, καταχωρίστε τον μοναδικό αριθμό TAN που αναγράφεται κάτω από τον QR κωδικό. Με την ολοκλήρωση των πιο πάνω βημάτων, το πιστοποιητικό σας θα έχει αποθηκευτεί με επιτυχία στην εφαρμογή CovPass Cyprus. Παρακαλώ βεβαιωθείτε για τη ορθότητα των προσωπικών σας στοιχείων στο πιστοποιητικό.

Παρακαλώ σημειώστε πως για τη σάρωση και αποθήκευση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Σημειώνεται πως η πιο πάνω διαδικασία χρησιμοποιείται στην περίπτωση που έχετε εκδώσει το πιστοποιητικό σας μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ή άλλης έξυπνης συσκευής. Εάν έχετε εκδώσει το πιστοποιητικό σας χρησιμοποιώντας την ίδια έξυπνη συσκευή όπου έχετε εγκατεστημένη και την εφαρμογή CovPass Cyprus, τότε θα χρειαστεί να το τυπώσετε, ή να το στείλετε σε άλλη συσκευή ούτως ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή CovPass Cyprus για να το αποθηκεύσετε στο κινητό σας. Σε μελλοντική έκδοση της εφαρμογής, θα δίνεται και η δυνατότητα ανάκτησης και αποθήκευσης του πιστοποιητικού στο CovPass από την ίδια συσκευή, ως μέρος της διαδικασίας έκδοσης του πιστοποιητικού μέσω της πύλης www.eudcc.gov.cy.

5. Σε περίπτωση που στο πιστοποιητικό δεν αναγράφεται ο TAN κωδικός;

Πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί μέχρι και τις 10 Ιουλίου δεν περιέχουν τον κωδικό ΤΑΝ. Σε αυτή την περίπτωση, προσπαθήστε να εκδώσετε ένα νέο πιστοποιητικό όπου αναγράφεται ο κωδικός TAN.

6. Μπορώ να αποθηκεύσω το Πιστοποιητικό μου και σε άλλες συσκευές ή μόνο σε μια;

Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των συσκευών στις οποίες μπορείτε να αποθηκεύσετε το πιστοποιητικό σας, με την προϋπόθεση να έχετε εκδώσει ξανά το πιστοποιητικό σας με διαφορετικό TAN κωδικό σε κάθε περίπτωση αποθήκευσης σε νέα συσκευή. Δηλαδή, θα πρέπει να εκδώσετε εκ νέου το πιστοποιητικό σας μέσω της πλατφόρμας στο σύνδεσμο https://www.eudcc.gov.cy/, και να ακολουθήσετε τα βήματα αποθήκευσης που αναγράφονται στην ερώτηση 4.

7. Μπορώ να αποθηκεύσω στην εφαρμογή CovPass Cyprus τα πιστοποιητικά των άλλων μελών της οικογένειας μου;

Φυσικά, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στην ερώτηση 4.

8. Μπορώ να αποθηκεύσω στην εφαρμογή CovPass Cyprus τα πιστοποιητικά που έχω εκδώσει από άλλη Ευρωπαϊκή χώρα;

Όχι. Το CovPass Cyprus αποθηκεύει μόνο τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί από την Κυπριακή Δημοκρατία, μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Υγείας.

9. Ποια η διαδικασία έκδοσης του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID;

Στην πλατφόρμα www.eudcc.gov.cy, μπορείτε να βρείτε τον Οδηγό Χρήσης της Πλατφόρμας, που επεξηγεί με λεπτομέρεια τη διαδικασία έκδοσης του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID.

10. Ποια η χρήση του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID:

Το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID έχει στόχο να διευκολύνει την ασφαλή και ελεύθερη κυκλοφορία των πολιτών στην ΕΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Είναι η ψηφιακή απόδειξη ότι ένα πρόσωπο είτε έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου COVID-19 είτε έχει υποβληθεί σε διαγνωστική εξέταση με αρνητικό αποτέλεσμα είτε έχει αναρρώσει από τη νόσο COVID-19. Καθώς διαθέτει μοναδικό κωδικό QR, με τη χρήση του καθίσταται εφικτή η άμεση επαλήθευση της γνησιότητάς του πιστοποιητικού, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη της χρήσης πλαστών εγγράφων σε ολόκληρη την ΕΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά στις ταξιδιωτικές οδηγίες της κάθε χώρας, συμβουλευτείτε τον ιστοχώρο ή την εφαρμογή Re-open EU (https://reopen.europa.eu/) ή τις Eθνικές αρχές της χώρας στην οποία ταξιδεύετε.

11. Σε περίπτωση προβλήματος, πού μπορώ να απευθυνθώ;

Για υποστήριξη στη διαδικασία αποθήκευσης/έκδοσης του πιστοποιητικού, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου στο:

1474 για κυπριακούς αριθμούς

+357 22285757 για ξένους αριθμούς ή κλήσεις από το εξωτερικό

ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

12. Εάν τα προσωπικά μου στοιχεία είναι λανθασμένα, πώς μπορώ να προχωρήσω στην έκδοση του πιστοποιητικού;

Για διόρθωση των στοιχείων σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 1474 ή/ και στα ΚΕΠ / ΚΕ.ΠΟ.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό (EU Digital COVID Certificate – EUDCC) για σκοπούς SafePass;

Ναι, επιτρέπεται η χρήση του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού για σκοπούς SafePass στους χώρους όπου η προσκόμιση του SafePass είναι υποχρεωτική. Οι πολίτες θα πρέπει να παρουσιάζουν αποδεικτικό ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο, ACR) για σκοπούς επαλήθευσης των στοιχείων.

v
offsite

 
25064