Υπ. Παιδείας προς εκπαιδευτικούς: Καμία αύξηση του επιθεωρητισμού

Τοποθέτηση ΥΠΠΑΝ για το Σύστημα Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών

Το Σύστημα Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών, σε καμιά περίπτωση δεν προβλέπει την αύξηση του επιθεωρητισμού στα σχολεία, αναφέρει, σε ανακοίνωση του, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) .  
 
«Αντίθετα, στο σχέδιο προβλέπεται ότι οι επιθεωρητές έχουν μόνο καθοδηγητικό και συμβουλευτικό έργο.        Το Σύστημα Αξιολόγησης είναι καθαρά παιδαγωγικού χαρακτήρα με στόχο τη μάθηση», προσθέτει.
 
Αναφορικά με την απόφαση του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΕΛΜΕΚ για το νέο Σύστημα Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας χαιρετίζει, στην ανακοίνωση του, την πρόθεση της ΟΕΛΜΕΚ να παρακαθίσει σ’ ένα δομημένο διάλογο και προσθέτει ότι ο διάλογος είναι απαραίτητος, όπως και οι διασαφηνίσεις που ζητά η ΟΕΛΜΕΚ.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

«Κατά τη διαμόρφωση του Συστήματος Αξιολόγησης η Επιτροπή, στην οποία ανέθεσε το Υπουργείο τη συγγραφή της Πρότασης για το Σύστημα Αξιολόγησης, είχε τέσσερις συναντήσεις με εκπροσώπους της ΟΕΛΜΕΚ, κατά τις οποίες καταγράφηκαν οι απόψεις τους και επεξηγήθηκε το πλαίσιο του Συστήματος Αξιολόγησης. Στη συνέχεια, η Επιτροπή προέβη σε πολλές αλλαγές στο περιεχόμενο της Πρότασης, ώστε να υιοθετηθούν απόψεις των εκπαιδευτικών», σημειώνει.
 
Επιπρόσθετα, όσον αφορά στο προτεινόμενο Σύστημα Αξιολόγησης, το Υπουργείο επισημαίνει ότι το Σύστημα Αξιολόγησης σε καμιά περίπτωση δεν προβλέπει την αύξηση του επιθεωρητισμού στα σχολεία.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ BRIEF <<<

«Αντίθετα, στο σχέδιο προβλέπεται ότι οι επιθεωρητές έχουν μόνο καθοδηγητικό και συμβουλευτικό έργο.        Το Σύστημα Αξιολόγησης είναι καθαρά παιδαγωγικού χαρακτήρα με στόχο τη μάθηση. Στο Σύστημα προβλέπονται όχι μόνο η διαγνωστική αξιολόγηση αλλά και οι τρόποι βελτίωσης του έργου των εκπαιδευτικών και των σχολείων. Το Σύστημα δεν είναι πολυδαίδαλο. Η αξιολόγηση του/της εκπαιδευτικού γίνεται σ’ ένα μόνο έντυπο με συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα είναι γνωστά στους εκπαιδευτικούς», προσθέτει.
 
Αναφέρει, επιπρόσθετα, ότι η οικονομική πτυχή του Συστήματος Αξιολόγησης θα συζητηθεί μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τους εκπαιδευτικούς.
 
Το Υπουργείο, όμως, τονίζει εμφαντικά ότι θα αναλάβει το οικονομικό κόστος του συμφωνηθέντος Συστήματος.
 
Το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει, τέλος, ότι θα επαναρχίσει σύντομα τον διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις για το θέμα.

ΚΥΠΕ