ΥΠΠΑΝ-ΠΟΕΔ συζήτησαν τη διαχείριση σχολείων εν καιρώ πανδημίας

Το σχέδιο σε πρώτη φάση προβλέπεται να καλύψει μέχρι 2.500 εκπαιδευτικούς

Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου σε τηλεδιάσκεψη με τη Γραμματεία της ΠΟΕΔ, ενημέρωσε την ηγεσία των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τις τρέχουσες εξελίξεις στη διαχείριση των σχολείων μέσα σε συνθήκες πανδημίας και για τους σχεδιασμούς και τις προεργασίες που γίνονται στο Υπουργείο Παιδείας.
 
Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ειδικότερη αναφορά υπήρξε στην αναπροσαρμογή που έγινε στο Υγειονομικό Πρωτόκολλο προκειμένου να αντιμετωπισθούν σε κάποιο βαθμό οι δυσκολίες που δημιουργούνται με την πτώση της θερμοκρασίας, όπως επίσης και στα όσα ισχύουν σχετικά με την προσέλευση των παιδιών στο σχολείο το πρωί και επεξηγήθηκε επίσης η διαδικασία που ισχύει για την προστασία εκπαιδευτικών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, όπως αυτές ορίζονται από το Διάταγμα του Υπουργού Υγείας.
 
>>>Διαβάστε ακόμη: Υπ. Παιδείας: Τόσοι μαθητές & εκπαιδευτικοί μπήκαν καραντίνα

O Υπουργός Παιδείας ενημέρωσε, για τις συνεννοήσεις που έγιναν με το Υπουργείο Υγείας προκειμένου να διεξαχθεί αριθμός διαγνωστικών ελέγχων ταχείας διεκπεραίωσης (rapid test) στους εκπαιδευτικούς και για τη διαδικασία ταχύρρυθμης κατάρτισης των σχολικών ιατρικών επισκεπτών, οι οποίοι θα μπορεί μετά τις αργίες των Χριστουγέννων να υλοποιούν ένα πρόγραμμα διαγνωστικών ελέγχων ταχείας διεκπεραίωσης (rapid test) στα σχολεία.
 
Ο κ. Προδρόμου αναφέρθηκε στην Απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, με την οποία εγκρίθηκε σχέδιο ενθάρρυνσης των εκπαιδευτικών για τη χρήση του προσωπικού τους φορητού υπολογιστή για τη διδασκαλία στο σχολείο και εξήγησε ότι όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται μπορεί να υποβάλουν αίτηση για ειδική χορηγία 200 ευρώ για νεοαποκτηθείσα συσκευή η οποία θα πληροί τις προδιαγραφές που προβλέπονται από το ΥΠΠΑΝ.
 
Το σχέδιο σε πρώτη φάση προβλέπεται να καλύψει μέχρι 2.500 εκπαιδευτικούς.
 
Ο κ. Προδρόμου ενημέρωσε επίσης τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών για το μηχανισμό του ΥΠΠΑΝ που καταγράφει την εξέλιξη της διδασκαλίας σε όλα τα δημόσια σχολεία, ούτως ώστε, εάν τυχόν χρειαστεί, να μπορούν να ληφθούν σχετικές αποφάσεις για την καλύτερη διοργάνωση του σχολικού έτους. Έγινε επίσης αναφορά σε διαδικασίες διαγνωστικής αξιολόγησης που θα γίνουν σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικής Εκπαίδευσης και για πρώτη φορά στην Προδημοτική Εκπαίδευση.
 
>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Επιπρόσθετα, έγινε ενημέρωση για τον προγραμματισμό που γίνεται από το ΥΠΠΑΝ για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και για τη δημιουργία μιας τράπεζας οπτικοακουστικών παρουσιάσεων και άλλου εποπτικού υλικού, όπως επίσης και για το πρόγραμμα εκπαιδευτικής τηλεόρασης που θα μεταδίδεται από το ΡΙΚ.
 
Στην τηλεδιάσκεψη έγινε ανταλλαγή απόψεων σχετικά την υιοθέτηση ενός νέου Σχεδίου Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών και συμφωνήθηκε ότι θα ξεκινήσει μια διαδικασία δομημένου διαλόγου και συμφωνήθηκε να συνεχιστούν οι διαβουλεύσεις για την ολοκλήρωση του Σχεδίου Αξιολόγησης Μαθητή/Μαθήτριας.
 
Ο Υπουργός Παιδείας ενημέρωσε τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών ότι φέτος το Υπουργείο, σε συνεργασία με την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, καταβάλλει ιδιαίτερες προσπάθειες και καλύπτονται οι ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό σε συνθήκες πανδημίας και σημείωσε ότι μέχρι στιγμής έχουν γίνει 1993 αντικαταστάσεις στη Δημοτική Εκπαίδευση.
 
Για το θέμα αυτό ακολούθησε διάλογος και καταγράφηκαν οι εισηγήσεις των εκπροσώπων της εκπαιδευτικής οργάνωσης.
 
Ο Υπουργός Παιδείας εξέφρασε τα συγχαρητήριά του προς τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία για τα πολύ καλά αποτελέσματα στη διεθνή έρευνα TIMSS και υπογράμμισε ότι με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται ότι αποδίδουν οι προσπάθειες όλων, όπως και οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση.

ΚΥΠΕ