Η Ευρώπη φορολογεί τις εταιρείες τεχνολογίας, αλλά κάνει λάθος...

Γαλλία και Γερμανία πρότειναν ένα σχέδιο φορολόγησης των μεγάλων ψηφιακών εταιρειών κατά 3% του ευρωπαϊκού εισοδήματος

Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η Ευρώπη είναι αποφασισμένη να αναγκάσει τις εταιρείες τεχνολογίας να πληρώσουν το μερίδιο που τους αναλογεί. Το μόνο που απομένει είναι να αποφασιστεί η έννοια της "τεχνολογικής εταιρείας", καθώς και οι έννοιες "πληρώνω", "που τους αναλογεί" και "μερίδιο".

Μετά από μήνες συνομιλιών, η Γαλλία και η Γερμανία πρότειναν ένα σχέδιο φορολόγησης των μεγάλων ψηφιακών εταιρειών κατά 3% του ευρωπαϊκού εισοδήματός τους από διαφημίσεις. Πρόκειται για μια κλιμακωτή εκδοχή μιας ευρύτερης προσπάθειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η ιδιαιτερότητα της έγκειται σε κάτι συγκεκριμένο: Στην πραγματικότητα, φορολογεί μόνο δύο εταιρείες – τα "μαύρα πρόβατα" στις ΗΠΑ, δηλαδή τις Google και Facebook - υποδηλώνοντας ότι η δίκαιη φορολόγηση δεν ήταν η πρωταρχική ανησυχία των σχεδιαστών αυτού του μέτρου.

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

Η εναρμόνιση της πολιτικής φορολογίας των επιχειρήσεων είναι σίγουρα ένας σημαντικός στόχος, στον οποίο χρειάζεται να συμπίπτουν οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες. Μειώνει τις στρεβλώσεις, τις ανεπάρκειες και τα κίνητρα για εξαπάτηση, ενώ παράλληλα καθιστά τη συμμόρφωση απλούστερη και πιο προβλέψιμη. Είναι αλήθεια, εξάλλου, ότι οι εταιρείες τεχνολογίας βρήκαν συχνά έξυπνους τρόπους για να ελαχιστοποιήσουν αυτό που οφείλουν (αν και αυτό δεν πρέπει να είναι υπερβολικό).
Η δηλωμένη πρόθεση αυτού του σχεδίου, λοιπόν, είναι αρκετά δίκαιη. Αλλά κοιτάξτε πιο κοντά και η λογική καταρρέει.

Ένα πρώτο πρόβλημα είναι ο ορισμός. Όπως σχεδιάστηκε αρχικά, ο φόρος θα εφαρμοζόταν όχι μόνο στα διαφημιστικά έσοδα αλλά και σε επιχειρήσεις όπως οι πωλητές δεδομένων και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Για την Ευρώπη, αυτό ήταν ένα πρόβλημα: Ένας τέτοιος φόρος ίσως επηρέασε τη δική της αυτοκινητοβιομηχανία, τις τράπεζες ή τους λιανοπωλητές, οι οποίοι τώρα συγκεντρώνουν δεδομένα και ασχολούνται συνεχώς με το διαδίκτυο.

Φορολογική τεχνολογία, αποδεικνύεται, όλο και περισσότερο σημαίνει φορολόγηση των πάντων.

>>> ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ BLOOMBERG<<< 

 
790
Thumbnail

Η Inditex SA, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Zara, προήγαγε τον Carlos Crespo σε διευθύνοντα σύμβουλο, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε ένα στέλεχος απότα σπλάχνα της να κάνει πράξη την προώθηση του γίγαντα της γρήγορης μόδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

ad1mobile

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<<

Ο Crespo είναι 48 ετών σήμερα, κι ήταν ως τώρα επικεφαλής της λειτουργίας του μεγαλύτερου εμπόρου λιανικής πώλησης ενδυμάτων στον κόσμο, θα αναφέρει στον Εκτελεστικό Πρόεδρο Pablo Isla, 55 ετών, ο οποίος αποδίδει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου. Ο νέος επικεφαλής θα είναι υπεύθυνος για την τεχνολογία, τις προμήθειες και τη βιωσιμότητα, ανέφερε η ισπανική εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη.

ad2mobile

Οι μετοχές της κέρδισαν 0,8% στη Μαδρίτη, νωρίς την Παρασκευή.

Η αλλαγή σκυτάλης έρχεται σε μια εποχή που οι αλυσίδες μόδας υφίστανται έντονο ανταγωνισμό με την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, με την Amazon.com Inc., την Zalando SE και άλλες εταιρείες να καταλαμβάνουν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Η Inditex, η οποία κατέχει επίσης τις αλυσίδες Massimo Dutti και Bershka, κατέχει ηγετική θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα σχετικά με την ανθεκτικότητα της ανάπτυξής της τους τελευταίους μήνες.

article 1