Εξοικείωση πελατών Ελληνικής Τράπεζας με ATM και Online Banking

Τα Connect Corners «ενώνουν» τους πελάτες με τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης

Με έναν πρωτοποριακό τρόπο εξυπηρέτησης εξοικειώνονται οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας, καθώς ειδικά σχεδιασμένοι χώροι εντός των καταστημάτων εκπαιδεύουν τους πελάτες για να κάνουν τις συναλλαγές τους εύκολα και γρήγορα, χωρίς να περιμένουν στην ουρά του ταμείου.

Στα σημεία Connect Corners οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας με μια απλή διαδικασία «ενώνονται» με την Τράπεζα, και εκπαιδεύονται στη χρήση των ψηφιακών καναλιών απολαμβάνοντας ταχύτερη εξυπηρέτηση, οποτεδήποτε και από όπου κι αν βρίσκονται.

Το εξειδικευμένο προσωπικό «Meeters – Greeters», περιμένει τους πελάτες σε ευδιάκριτο σημείο connect corner μέσα στο κατάστημα. Εκεί, με τη συμπλήρωση μίας απλής αίτησης οι πελάτες εύκολα και εντελώς δωρεάν αποκτούν χρεωστική κάρτα για να κάνουν τις συναλλαγές τους μέσω των αναβαθμισμένων ΑΤΜ και αποκτούν πρόσβαση στα ηλεκτρονικά κανάλια, του Hellenic Bank Web Banking και του Mobile App. Οι Μeeters- Greeters εκπαιδεύουν και καθοδηγούν τους πελάτες, οι οποίοι πλέον ζητούν να μάθουν όλες τις λειτουργίες των ψηφιακών καναλιών, ώστε να μπορούν να αυτοεξυπηρετούνται γρήγορα και με ασφάλεια 24/7 από τον δικό τους χώρο.

>>> Διαβάστε επίσης: Αυτοί είναι οι 4 νέοι Γενικοί Διευθυντές Υπουργείων <<<

Πέραν της δωρεάν ανάληψης μετρητών, αποκτώντας πρόσβαση, πλέον ανέπαφα, στο ευρύ δίκτυο ΑΤΜ της Ελληνικής Τράπεζας οι πελάτες μπορούν να καταθέσουν χρήματα ή επιταγές, να δουν τα υπόλοιπα των λογαριασμών τους, να μεταφέρουν χρήματα στους συνδεδεμένους με την κάρτα λογαριασμούς τους, να αιτηθούν κατάσταση λογαριασμού και άλλα.

Παράλληλα, μέσω του Online Banking οι πελάτες αποκτούν έλεγχο των λογαριασμών τους, μπορούν να μάθουν και να εκτυπώσουν πληροφορίες όπως το ΙΒΑΝ τους, να δουν το ιστορικό των συναλλαγών τους, να μεταφέρουν χρήματα, να πληρώσουν πέραν των 700 λογαριασμών κοινής ωφελείας, να μεταφέρουν έως €1.000 δωρεάν σε άλλες τράπεζες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (SEPA) και πολλά άλλα.

Με μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα με Connect Corner οι πελάτες ανακαλύπτουν τις ψηφιακές επιλογές που προσφέρει η Ελληνική Τράπεζα για τη διεκπεραίωση των καθημερινών τους συναλλαγών.