Huda Kattan: Πως η make-up guru έβγαλε  $610 εκ.

Η ιδρύτρια του ομώνυμου brand, εξηγεί ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας της

Για όσους ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, ένα από τα πρώτα πράγματα που μπορούν να κάνουν, είναι να παραδειγματιστούν και να εμπνευστούν από ανθρώπους που ήδη έχουν καταφέρει να αγγίξουν την κορυφή των προσδοκιών τους. Από την άλλη μεριά, όσοι πάλι διεκδικούν μία θέση που ονειρεύονται καιρό, καλό είναι να κάνουν μία έρευνα για το προφίλ των εργοδοτών και για το ποια στοιχεία αναζητούν στους υποψήφιους υπαλλήλους.

Η Huda Kattan, η ιδρύτρια του ομώνυμου brand διεσεκατομμυρίων δολαρίων, εξηγεί τι αναζητά στο προφίλ των υποψήφιων υπαλλήλων. Η ιδια είναι αυτοδημιούργητη, δηλώνει φεμινίστρια και λέει ότι δεν επιθυμεί να συνεργάζεται με άντρες που συμφωνούν πάντα με εκείνη. Αντιθέτως αναζητά άτομα που «αμφισβητούν» τις απόψεις της.

>>>Διαβάστε ακόμη: Έρευνα Le Monde:Και η Κύπρος στις μπίζνες με διαβατήρια κορωνοϊού <<<

Η Kattan έχει αναφέρει σε συνέντευξη της στο CNBC, ότι παίρνει συνέντευξη από κάθε άτομο που κάνει αίτηση για εργασία στην έδρα του Dubai της Huda Beauty και ότι προσέλαβε ανθρώπους «για τον τρόπο που σκέφτονται».
δ

Η επιχείρηση ομορφιάς, η οποία σύμφωνα με την Forbes εκτιμήθηκε σε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017, δήλωσε ότι είχε το ίδιο επίπεδο συμμετοχής με τις επενδύσεις της, σε άλλες αναδυόμενες επιχειρήσεις.

Το επενδυτικό της κεφάλαιο ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων Huda Beauty Angels, το οποίο ξεκίνησε το 2017, επενδύει και παρέχει καθοδήγηση για «γυναίκες που ξεκινούν επιχειρήσεις για γυναίκες».

Η Kattan περιέγραψε τον εαυτό της ως «σκληροπυρηνική φεμινίστρια» και είπε ότι οι εμπειρίες της ξεκινώντας ως γυναίκα στις επιχειρήσεις, την οδήγησαν να αγωνιστεί σκληρά.

>>>Διαβάστε ακόμη: Κροισοί δώρισαν τη μισή τους περιουσία, ωστόσο τη διπλασίασαν <<<

Η ίδια έχει δηλώσει: «Έχω αγωνιστεί τόσο πολύ ως γυναίκα στην επιχείρηση, όπου είμαι ο βασικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων στην εταιρεία».
δ

Για να έχει επιτυχία μία επιχείρηση, σύμφωνα με την ίδια, πρέπει να υπάρχει ένας σκοπός πίσω από κάθε ιδέα και να μην θεωρείται απλά ως μία «ευκαιρία δημιουργίας χρημάτων».

«Νιώθεις κάτι σαν εμμονή, ότι θα το κάνεις, είτε βγάζεις λεφτά είτε όχι», είπε, εξηγώντας ότι δεν είχε «απολύτως καθόλου χρήματα» τα πρώτα επτά χρόνια της επιχείρησης της.

Η Kattan παραδέχτηκε, ότι σχεδόν έφυγε από την πραγματοποίηση εξωτερικών επενδύσεων στην Huda Beauty. Η επιχείρηση είχε θετική ταμειακή ροή, αλλά αποφάσισε να δεχτεί χρηματοοικονομική υποστήριξη, για να πάρει τη στρατηγική βοήθεια που απαιτείται για την οικοδόμηση μιας «επιβλητικής» επιχείρησης.

>>>Διαβάστε ακόμη: Αυτό το διθέσιο κάμπριο του ’50 σχεδόν χρεοκόπησε την BMW  <<<

Η ίδια, κατάφερε να συγκεντρώσει 3,84 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι της στο YouTube και 41,4 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram.

Το σαλόνι ομορφιάς, έχει καθαρή αξία 610 εκατομμύρια δολάρια, γεγονός που την περιέλαβε στη λίστα των πλουσιότερων γυναικών της Αμερικής του Forbes για το 2019.
δ

Πηγή: portraits