Πόσο στοιχίζει η αλλαγή λαδιών στα πανάκριβα αυτοκίνητα;

Αν σε ορισμένα από τα «κοινά» μοντέλα σας φαίνεται ακριβή η συντήρηση, δείτε τα ποσά που πρέπει να πληρώσει ο ιδιοκτήτης ενός supercar ή υπερπολυτελούς αυτοκινήτου μόνο για την αλλαγή λαδιών.

Αστρονομικά ποσά συντήρησης πλήρως ταυτισμένα με το κόστος απόκτησής τους. Τα πανάκριβα αυτοκίνητα που μπορεί να βρει κάποιος αυτή τη στιγμή στην αγορά απαιτούν ένα σωρό χρήματα για την προβλεπόμενη συντήρηση, η οποία μπορεί γίνει σωστά σε εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Εστιάζοντας σε έναν πολύ απλό τομέα, εκείνον της τυπικής αλλαγής λαδιών, πάμε να δούμε τα ποσά που απαιτούνται από την πλευρά του ιδιοκτήτη. Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, το κόστος σε ορισμένες περιπτώσεις προσεγγίζει την τιμή ενός καινούργιου συμβατικού αυτοκινήτου.

>>> Ροή Ειδήσεων Brief – Επιλεγμένο περιεχόμενο <<<

Με βάση τη λίστα που αλιεύσαμε, η ακριβότερη αλλαγή λαδιών ανήκει στην Bugatti Veyron, με 20.000 δολάρια περίπου (17.000 ευρώ περίπου). Οι εργασίες απαιτούν χρόνο 27 ωρών και μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να αφαιρεθούν πολλά τμήματα από το αμάξωμα για την αντικατάσταση των 18 λίτρων λιπαντικού.

Σαφώς καλύτερα είναι τα νέα για τους ιδιοκτήτες μιας Lamborghini Huracan, που καλούνται να πληρώσουν μόνο 1.000 δολάρια. H όλη διαδικασία απαιτεί μόνο την αφαίρεση του καπακιού του μοτέρ, που γίνεται με το ξεβίδωμα 50 διαφορετικών βιδών. Ίδιο περίπου κόστος απαιτείται και στην περίπτωση της Ferrari 488, όπου ο μηχανικός πρέπει να χρησιμοποιήσει ειδικά εργαλεία της ιταλικής φίρμας (στα 1.400 δολάρια διαμορφώνεται η τιμή για την Enzo).

Ειδικές διαδικασίες απαιτούνται και σε ένα ακόμη εξεζητημένο μοντέλο, την Porsche Carrera GT, με το αντίτιμο να διαμορφώνεται στα 5.000 δολάρια (γίνεται μερική ανύψωση του αυτοκινήτου από το εμπρόσθιο μέρος με ειδικό μηχάνημα).

Ίλιγγο προκαλούν τα ποσά συντήρησης και για την συλλεκτική και περιορισμένης παραγωγής McLaren F1. To συνολικό service κοστίζει 30.000 δολάρια, εκ των οποίων τα 8.000 αφορούν το λιπαντικό του κινητήρα. Έχετε απορία που μπορείτε να βρείτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο McLaren; Μην ψάχνετε άδικα. Η συντήρηση του βρετανικού μοντέλου γίνεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της φίρμας στην Αγγλία, όπου πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο για 1,5 μήνα.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως για τις Bentley Continental GT & Rolls-Royce Phantom τα αντίστοιχα κόστη διαμορφώνονται στα 500 και 650 δολάρια αντίστοιχα.

Πηγή: Caramdmotor.gr

Tags