YouTuber έφτιαξε το δικό του Squid Game με έπαθλο $456.000

Έγινε viral!

Την δική του εκδοχή του για το Κορεάτικο Squid Game έδωσε ένας Βρετανός YouTuber, ονόματι Τζίμι Ντόναλντσον ή αλλιώς MrBeast, όπως τον γνωρίζει το κοινό του.

Ο 23χρονος όχι μόνο έστησε μόνος του από την αρχή όλα τα σκηνικά, που χρειάστηκαν για τα παιχνίδια της σειράς, αλλά πρόσφερε επίσης, ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο στο νικητή.

Συγκεκριμένα, ο παίκτης που θα κερδίσει, θα λάβει συνολικά 456.000 δολάρια. Το ποσό φυσικά, δεν επιλέχθηκε τυχαία, αφού πρόκειται για τον αριθμό που είχε ο πρωταγωνιστής του Squid Game.

Εκτός όμως, από το έπαθλο του νικητή, το οποίο διέθεσε ο YouTuber από την προσωπική του περιουσία, το συνολικό κόστος για την οργάνωση του παιχνιδιού εκτιμάται πως ξεπερνά τα 3.5 εκατ. δολάρια. Τα 2 εκατ. δολάρια δόθηκαν για την παραγωγή του παιχιδιού και την κατασκευή των σκηνικών, ενώ 1,5 εκατ. δολάρια πήγε στα έπαθλα των παικτών.

Για όσους αναρωτιούνται που βρέθηκαν τόσα χρήματα, να σημειωθεί πως η περιουσία του MrBeast υπολογίζεται γύρω στα 25 εκατ. δολάρια, τα οποία έχει κερδίσει από το κανάλι που διατηρεί στο YouTube και μετρά 76,2 εκατομμύρια συνδρομητές.

I now have every game from Squid Game built in real life :) pic.twitter.com/kzeeuSF7Rv

— MrBeast (@MrBeast) November 13, 2021

Στο παιχνίδι αγωνίστηκαν συνολικά 456 παίκτες, όπως και στο αυθεντικό Squid Game και τα παιχνίδια που συμπεριλήφθηκαν ήταν όλα όσα παρουσιάστηκαν και στην δημοφιλή σειρά. Ανάμεσά τους τα «Red Light/Green Light», «Marbles» και «Glass Bridge».

Αφού λοιπόν, το Squid Game κατάφερε μέσα σε λίγες μόνο ημέρες από την κυκλοφορία του να γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές του Netflix, έτσι και η μίνι σειρά του MrBeast είναι πλέον η δημοφιλέστερη στο YouTube. Mέσα σε μόλις μία ημέρα από την κυκλοφορία του συγκέντρωσε 42 εκατ. προβολές.

42,000,000 views in a day 😮

I remember when I’d be excited if a video broke 10 views lmao. I’m literally living the life 13 year old me would dream of every night and I’m super grateful ❤️❤️ pic.twitter.com/md8E5dCSY3

— MrBeast (@MrBeast) November 25, 2021

Ακόμα και εκπρόσωπος της εταιρείας Vobile, η οποία εντοπίζει και αναλύει τον ψηφιακό χώρο, δήλωσε στο Variety: «Στα δέκα χρόνια που εξετάζουμε το YouTube, δεν έχουμε δει ποτέ κάτι παρόμοιο».

Πηγή: protothema