Βρέθηκε τρόπος για λίγη χλιδή στην οικονομική θέση του αεροπλάνου

Η ιδέα ενός άνδρα ίσως αλλάξει προς το καλύτερο τα ταξίδια της οικονομικής θέσης στα αεροπλάνα

Από την αρχή των αεροπορικών ταξιδιών με επιβατικά αεροπλάνα, ένα από τα παράπονα των επιβατών της οικονομικής θέσης είναι ο περιορισμένος χώρος και η στενότητα στην οποία αναγκάζονται να βρίσκονται για ώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Ο σχεδιαστής Τζέφρι Ο’Νιλ όμως, κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από τη Νέα Υόρκη στη Σιγκαπούρη, προσπάθησε να σκεφτεί διάφορους τρόπους, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να απολαύσουν ένα πιο άνετο ταξίδι.

>>> Διαβάστε επίσης: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους - Πρόστιμο €300 <<<

«Είμαι πιθανότατα στην καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο και έχω υπέροχη εξυπηρέτηση και το φαγητό είναι καλό, αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ» σκέφτηκε. «Αυτό είναι πραγματικά άβολο. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεις έναν προσιτό τρόπο να βρεθείς σε μια πτήση που είναι 19 ώρες;» αναρωτήθηκε στη συνέχεια.

Έτσι, αφού έφερε στο μυαλό του κάποιες άνετες βόλτες που είχε απολαύσει με λεωφορείο που είχε πάρει στην Αργεντινή, όπου χρησιμοποιήθηκαν κουκέτες, κατέληξε σε ένα σχέδιο.

Κάθισμα για αεροπλάνο Zephyr Seat

Ο χώρος μέσα στα αεροπλάνα είναι πολύτιμος και για αυτό οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να αναδιαμορφώσουν τις θέσεις. Μέσω όμως της εταιρείας του Zephyr Aerospace, ο Ο’Νιλ επινόησε μια διώροφη διάταξη καθισμάτων, σε ένα «σύστημα» 2-4-2 που δεν θα κοστίζει καθόλου στις  αεροπορικές εταιρείες.

Εκτός από αυτό, η συγκεκριμένη διάταξη παρέχει επίσης και αυξημένη ιδιωτικότητα και απομόνωση, στοιχεία που αναζητούνται από τους επιβάτες πλέον.

Το σχέδιο Zephyr Seat

Το Zephyr Seat επιτρέπει στους επιβάτες να τεντώνουν τα πόδια τους, να χαλαρώνουν ή να ξαπλώνουν. Χρησιμοποιώντας τον χώρο ανάμεσα σε ένα υπάρχον κάθισμα και το εναέριο ντουλάπι, ο Ο’Νιλ μπόρεσε να εφαρμόσει ένα ολόκληρο στρώμα καθισμάτων. Αυτό που το κάνει ακόμα καλύτερο είναι το γεγονός πως ο σχεδιασμός μπορεί να τοποθετηθεί εκ νέου στις περισσότερες καμπίνες, στοιχείο που δίνει ένα κίνητρο για τις αεροπορικές εταιρείες να προχωρήσουν στη μετάβαση.

​«Βασικά τοποθετήσαμε εκ νέου ένα άλλο κάθισμα πάνω από ένα άλλο» δήλωσε ο Ο’Νιλ. «Επομένως, είναι ουσιαστικά δύο επίπεδα, δεν είναι τόσο ψηλό από το έδαφος όσο θα μπορούσαν να φανταστούν οι άνθρωποι, είναι μόλις τέσσερα και μισό πόδια από το πάτωμα στο κάτω κάθισμα έως το πάνω κάθισμα».

>>> Διαβάστε ακόμη: Όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Υπ. Υγείας–Σε ισχύ από τα μεσάνυχτα <<<

Ο σχεδιασμός καθισμάτων για αεροπλάνα Zephyr Seat

Ο Ο’Νιλ πέρασε τα δύο τελευταία χρόνια υλοποιώντας το Zephyr Seat και έχει ήδη βρει συνεργάτη μηχανικό. Παρουσίασε για πρώτη φορά το σχέδιό του στην αεροπορική βιομηχανία στην έκθεση Airline Interiors Expo του 2019 στη Γερμανία και χρησιμοποίησε παρατηρήσεις από τις αεροπορικές εταιρείες για να τροποποιήσει το προϊόν.

Αν και βρίσκεται σε συνομιλίες με πολλές μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, τίποτα δεν είναι ακόμη συγκεκριμένο. Ωστόσο, με την πανδημία του κορονοϊού να αλλάζει τον τρόπο που ταξιδεύουμε, δεν θα ήταν έκπληξη αν το τηλέφωνό του αρχίσει να χτυπάει.

Βέβαια, για να δούμε το Zephyr Seat στα αεροσκάφη, θα πρέπει τώρα να περάσει δοκιμές ασφαλείας, οι οποίες μπορεί να διαρκέσουν περίπου τρία χρόνια.

Ωστόσο, αν κάποιος πιστεύει πως η ιδέα και το προϊόν είναι άξιο για επένδυση, η επιχείρηση που εδρεύει στις ΗΠΑ δέχεται επί του παρόντος υποψήφιους επενδυτές.

Πηγή: Sputnik.gr