BOC: Επικεντρωμένη στη Ψηφιακή Μεταμόρφωση-Ποιες αλλαγές έρχονται

Οι στρατηγικοί άξονες του Προγράμματος και ποιες αλλαγές προετοιμάζει για το 2020 η Τράπεζα Κύπρου

Σταθερά επικεντρωμένη στην Ψηφιακή Μεταμόρφωση παραμένει η Τράπεζα Κύπρου, με τον Διευθύνων Σύμβουλο του Συγκροτήματος, Πανίκο Νικολάου, να τονίζει πως, «η Τράπεζα ανακτά την ισχυρή της θέση μέσω μιας πειθαρχημένης προσέγγισης για τη βελτίωση του ισολογισμού, την πώληση μη κύριων δραστηριοτήτων και εξορθολογισμό του κόστους, μέσω της ψηφιακής μεταμόρφωσης».

Μάλιστα, μέσω της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το πρώτο ενιάμηνο του έτους, η Τράπεζα Κύπρου προαναγγέλλει μία σειρά από αλλαγές που θα προωθηθούν εντός του 2020.

>>> Διαβάστε ακόμη: Κέρδη 116 εκατ. ευρώ για το εννιάμηνο ανακοίνωσε η Τρ. Κύπρου <<<

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ειδικό κεφάλαιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, στο πλαίσιο του οράματος της να είναι ο κορυφαίος χρηματοοικονομικός οργανισμός στην Κύπρο, η Τράπεζα συνεχίζει το Πρόγραμμα Ψηφιακής Μεταμόρφωσης που επικεντρώνεται σε τρεις στρατηγικούς άξονες:

1/ την ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη, 

2/ την βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών και 

3/ την εισαγωγή νέων τρόπων εργασίας για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με την Τράπεζα Κύπρου, «τους τελευταίους μήνες αναβαθμίστηκε η τραπεζική εφαρμογή για κινητά με την προσθήκη νέων λειτουργιών, όπως η διαχείριση πάγιων εντολών πληρωμής, η μεταφορά ποσού άνω των 150 ευρώ μέσω του QuickPay με τη χρήση Digipass, η σύνδεση με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων, και η δυνατότητα παρακολούθησης συναλλαγών και υπόλοιπων λογαριασμών σε τράπεζες στο Ηνωμένο Βασίλειο». 

>>> Διαβάστε επίσης: BOC - Μόνο 1 στους 8 ΜΕΔ πήγαν για «ΕΣΤΙΑ»-Έρχονται εκποιήσεις <<<

Σύντομα, προσθέτει, οι πελάτες θα μπορούν να παρακολουθούν τους λογαριασμούς που διατηρούν και σε Κυπριακές τράπεζες από το mobile app. 

Έχει, επίσης, αναφέρει, ξεκινήσει η εισαγωγή χρηματοοικονομικών εργαλείων που θα επιτρέψουν στους πελάτες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία 1Bank για καλύτερη διαχείριση των οικονομικών τους. «Πολύ σύντομα οι κάτοχοι καρτών Mastercard θα μπορούν να πραγματοποιούν ασφαλείς και γρήγορες πληρωμές μέσω Apple Pay (iOS) και αργότερα μέσω BoC Wallet (Android)», υπογραμμίζει.

Επιπρόσθετα, η Τράπεζα Κύπρου τονίζει πως, «αυτή τη στιγμή ολοκληρώνεται η υλοποίηση των νέων συστημάτων Καρτών και Πληρωμών που θα επιτρέψουν στο Συγκρότημα να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις και να βελτιώσει την τραπεζική εμπειρία του πελάτη». 

Για παράδειγμα, σημειώνει, το 2020 το Συγκρότημα θα είναι σε θέση να προσφέρει νέες λειτουργίες μέσω της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά, όπως τη δυνατότητα ο πελάτης να «παγώσει» την χρεωστική ή πιστωτική του κάρτα σε περίπτωση απώλειας (freeze and unfreeze), και τη δυνατότητα να καθορίσει ανώτατο όριο διενέργειας συναλλαγών σε συγκεκριμένες κατηγορίες (π.χ. να ξοδέψει  μέχρι €500 σε σουπερμάρκετ).

>>> ΟΛΗ Η ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ BRIEF ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ <<< 

«H υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών από τους πελάτες μας συνεχίζει να αυξάνεται και να αποκτά δυναμική, σε σχέση με δύο χρόνια πριν, όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης. Σήμερα, το 75% των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός Τράπεζας, εκτελούνται μέσω ψηφιακών καναλιών (με το αντίστοιχο ποσοστό δύο χρόνια πριν να ανέρχεται στο 65%). Όσον αφορά τη χρήση της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά, ο αριθμός των ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 54% από τον Ιούνιο-2017», προστίθεται περαιτέρω στην ανακοίνωση.

Παράλληλα, η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε ότι, το 2020 θα υπάρξουν αλλαγές και στο εργασιακό περιβάλλον με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών και εργαλείων που θα αλλάξουν άρδην την εμπειρία του υπαλλήλου (employee experience), βελτιώνοντας τη συνεργασία και ανταλλαγή γνώσεων σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Μάριος Αδάμου