ΑΚΕΛ: Τα σχολεία δεν άνοιξαν με αποκλειστικές ευθύνες του ΥΠΠΑΝ

«Έπρεπε να προετοιμάσουν την αναγκαία υλικοτεχνική υποδομή. Θυμήθηκαν τέλος του Αυγούστου ότι χρειαζόμαστε μονά θρανία»

Σε σημερινή (7/9) δήλωσή του ο Γραφείου Παιδείας του ΑΚΕΛ, κ. Χρίστος Χριστοφίδης, σχετικά για την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων και την προχειρότητα του Υπουργείου Παιδείας ανέφερε πως, «Τα σχολεία δεν άνοιξαν με αποκλειστικές ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας», ενώ ταυτόχρονα πρόσθεσε πως, «έπρεπε να προετοιμάσουν την αναγκαία υλικοτεχνική υποδομή. Θυμήθηκαν τέλος του Αυγούστου ότι χρειαζόμαστε μονά θρανία».

Ακολουθεί η δήλωση του Χρίστου Χριστοφίδη: 
Τα σχολεία μας δυστυχώς δε λειτούργησαν σήμερα όπως ήταν προγραμματισμένο να γίνει, γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν προγραμμάτισε και δεν υλοποίησε αυτά που έπρεπε για να λειτουργήσουν κανονικά τα σχολεία.

Ο κορωνοϊός εμφανίστηκε στη Κύπρο το περασμένο Μάρτη και από τον περασμένο Απρίλη τόσο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση έστελναν το μήνυμα ότι θα υπάρξει και δεύτερο κύμα εξάπλωσης του ιού.

>>> Όλη η σημερινή πολιτική επικαιρότητα <<<

Υπήρχε δηλαδή ο αναγκαίος χρόνος να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η λειτουργία των σχολείων μας στα πλαίσια της επιδημίας. Θέλουμε επίσης να υπενθυμίσουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας είχε εξαγγείλει τη λειτουργία των σχολείων νωρίτερα φέτος, ούτως ώστε να καλυφθεί μέρος της ύλης που δεν ήταν δυνατό να καλυφθεί κατά την προηγούμενη χρονιά. Είχαμε από τον περασμένο Μάη προειδοποιήσει πολλές φορές ότι το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να είχε προετοιμάσει τα σχολεία μας ανάλογα. Δυστυχώς αυτό δεν έγινε.

  • Έπρεπε να προετοιμάσουν την αναγκαία υλικοτεχνική υποδομή. Θυμήθηκαν τέλος του Αυγούστου ότι χρειαζόμαστε μονά θρανία. Το επιχείρημα ότι περίμεναν να δουν την επιδημιολογική εικόνα δεν ευσταθεί. Ο ιός μπορούσε να επανέλθει τον Αύγουστο τον Οκτώβρη, τον Δεκέμβρη οποιοδήποτε μήνα. Τα σχολεία μας έπρεπε να είναι έτοιμα. Έπρεπε να υπάρξει τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων. Ιδιαίτερα μετά το πάθημα της περσινής χρονιάς. Δυστυχώς πολύ λίγα έγιναν.Δεν δόθηκε η πρέπουσα σημασία για τα παιδιά με αναπηρία, με αποτέλεσμα και αυτή ακόμη τη στιγμή να υπάρχουν πολλά ερωτήματα και δυσκολίες.πάρχει ένα πρωτόκολλο για την προδημοτική εκπαίδευση υπερβολικό και εν πολλοίς ανεφάρμοστο.
  • Δεν υπήρχαν μέχρι και προχτές πρωτόκολλα για τα εργαστηριακά μαθήματα και για το μάθημα της φυσικής αγωγής (για παράδειγμα τι γίνεται στα αποδυτήρια).
  • Δεν τέθηκαν οι μαθησιακοί στόχοι για τις πρώτες μέρες της νέας σχολικής χρονιάς για να υπάρξει ομαλή μετάβαση των παιδιών μετά το κενό που έχει δημιουργηθεί.
  • Δημιουργούνται ζητήματα ασφαλείας στα σχολεία από την απόφαση για χρησιμοποίηση των υπερμεγεθών θρανίων.

Δυστυχώς την προχειρότητα και την ανικανότητα του Υπουργείου Παιδείας θα πληρώσουν για ακόμη μια φορά τα παιδιά μας μέσα μάλιστα σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.