Σύσκεψη ΥΠΠΑΝ-ΟΕΛΜΕΚ για αλλαγή ωραρίου/ αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Τα είπαν για αλλαγή ωραρίου, αξιολόγηση και διορισμό εκπαιδευτικών

Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου προήδρευσε σήμερα σύσκεψης με τη Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ. Στη σύσκεψη συμμετείχαν, επίσης, από πλευράς Υπουργείου, ο Γενικός Διευθυντής κ. Μάριος Παναγίδης, ο Διευθυντής Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης κ. Κυπριανός Λούης και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες.

Μετά το πέρας της σύσκεψης, ο κ. Προδρόμου προέβη σε δηλώσεις στους δημοσιογράφους.

Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Είχαμε συνάντηση σήμερα με τον Πρόεδρο και τα μέλη της Γραμματείας της ΟΕΛΜΕΚ και στην ημερήσια διάταξη είχαμε όλα τα σημαντικά θέματα αυτής της εποχής. Κατ’ αρχάς, συζητήσαμε για την επόμενη σχολική χρονιά, την οργάνωση των σχολείων, τη στελέχωση, τη διαδικασία που ξεκίνησε για τις προσλήψεις διευθυντών εκεί όπου χρειάζονται, για όλα τα σχολεία, αλλά και συγκεκριμένα για τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης.

Συζητήσαμε ζητήματα που έχουν να κάνουν με την πρόταση για την τροποποίηση των κανονισμών για την αξιολόγηση των μαθητών/τριών, δηλαδή τις εισηγήσεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων, τις οποίες έχουμε υιοθετήσει, προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η διαδικασία των εξετάσεων των τετραμήνων την επόμενη σχολική χρονιά.

>>> Όλη η σημερινή πολιτική επικαιρότητα <<<

Ενημέρωσα, επίσης, την ΟΕΛΜΕΚ και για τον σχεδιασμό που γίνεται για την ψηφιακή τεχνολογία στα σχολεία, είτε μιλάμε για την προετοιμασία σε περίπτωση που υπάρξουν ξανά έκτακτες συνθήκες, αλλά πολύ περισσότερο για την αξιοποίηση που θα γίνει γενικότερα της ψηφιακής τεχνολογίας στον χώρο της εκπαίδευσης και βέβαια για τον γενικότερο εκσυγχρονισμό και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως είναι οι ηλεκτρονικές εγγραφές που γίνονται αυτές τις μέρες για τα παιδιά στη Μέση Εκπαίδευση.

Συζητήσαμε, ακόμα, για το ζήτημα μιας ενδεχόμενης αλλαγής στα ωράρια λειτουργίας στο σχολείο -αν είναι χρήσιμο και ωφέλιμο να αποφασίσουμε κάτι τέτοιο- όπως επίσης και για διάφορα άλλα ζητήματα, τα οποία θέτει η ΟΕΛΜΕΚ, μεταξύ των οποίων και η λειτουργία κάποιου δευτεροβάθμιου οργάνου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Συζητήσαμε βεβαίως και για το μεγάλο ζήτημα για το Υπουργείο της καλύτερης οργάνωσης και της καλύτερης στήριξης των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία που έρχονται και θέλουμε να εντάσσουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, δίνοντάς τους την ευκαιρία μέσα από την εκπαίδευση και την εξοικείωση και με τη γλώσσα και με τον τόπο μας να μπορούν να παρακολουθήσουν κανονικά, όπως οι άλλοι μαθητές και μαθήτριες. Γίνεται ένας σχεδιασμός για αυτό το θέμα, με αλλαγές, οι οποίες θα βελτιώσουν το υφιστάμενο σύστημα», ανέφερε κλείνοντας ο Υπουργός Παιδείας.