Ο οίκος Hugo Boss σημείωσε άνοδο 74% στις πωλήσεις στην Κίνα

Αναμένει σταδιακή βελτίωση για το δεύτερο εξάμηνο του 2020

O γερμανικός οίκος μόδας Hugo Boss, πρόσφατα δήλωσε ότι σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη τον Ιούνιο στην Κίνα και ότι οι διαδικτυακές της πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 74% το δεύτερο τρίμηνο, έπειτα από τη συνολική πτώση πωλήσεων της τάξεως του 59% κατά τη διάρκεια του lockdown.

Η εταιρεία, που φημίζεται για τα ανδρικά της κοστούμια, δήλωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4% αυτό το τρίμηνο στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του Ιουνίου, με τις διαδικτυακές επιχειρήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε αυτό το διάστημα.

>>>Διαβάστε ακόμη:  Huda Kattan: Πως η make-up guru έβγαλε  $610 εκ. <<<

Σε μια αισιόδοξη ένδειξη για τον κλάδο, η LVMH ( LVMH.PA ), ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών προϊόντων στον κόσμο, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η δυναμική των πωλήσεων αυξήθηκε τον Ιούνιο και είχε βελτιωθεί ιδιαίτερα στην Κίνα.

Ο οίκος Hugo Boss, ανέφερε τριμηνιαία έσοδα 275 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργική ζημιά 124 εκατομμυρίων ευρώ.

>>>Διαβάστε ακόμη: Έτσι έγιναν πλούσιοι οι πιο διαβόητοι εγκληματίες του κόσμου  <<<

Οι πωλήσεις μειώθηκαν 59% στην Ευρώπη και 82% στην Αμερική, λόγω των προσωρινών κλειστών καταστημάτων και της απότομης πτώσης στον τουρισμό. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι ταραχές και οι διαδηλώσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Μάιο και τον Ιούνιο, άσκησαν μεγαλύτερη πίεση στις δραστηριότητες της για αυτούς τους μήνες.

Ο οίκος Hugo Boss δήλωσε ότι αναμένει σταδιακή βελτίωση για το δεύτερο εξάμηνο του 2020, αλλά αρνήθηκε να κάνει προβλέψεις για όλο το έτος, λόγω της αβεβαιότητας της αγοράς.

Πηγή: portraits